احتمال عرضه گلکسی S8 در رنگ یاقوتی و ارغوانی

کدخبر: ۱۶۳۷۹۸
سامسونگ گلکسی S8 تنها چند روز دیگر رونمایی می شود و براساس آخرین خبرهای در دست به نظر می رسد کمپانی سامسونگ قصد دارد گلکسی S8 را در رنگ خاص ارغوانی ،یاقوتی Amethyst نیز عرضه کند.

به گزارش کلیک،سامسونگ سخت در حال تلاش است تا شکست نوت ۷ را به بهترین شکل جبران کند و حالا خبر دیگری از گلکسی S8 به گوش می رسد که این پرچم دار قرار است در رنگی خاص نیز عرضه شود که تا کنون در رنگ بندی گوشی های هوشمند سامسونگ چنین رنگ بندی دیده نشده است. شاید بتوان این رنگ را معادل ارغوانی یا یاقوت ارغوانی دانست،در واقع سامسونگ از عنوان Amethyst برای معرفی این رنگ خاص استفاده کرده است و هنوز نمونه ای برای این رنگ ارائه نداده است.شاید بتوان این عمل سامسونگ را در مقابل آیفون صورتی ،طلایی دانست که امروز به نوعی به رنگ خاص اپل تبدیل شده است.

در وب‌سایت رسمی سامسونگ در هند صفحه ای قرار دارد که در این صفحه از کاربران سؤالی پرسیده شده است که ترجیح می دهند چه رنگ جدیدی را در سری رنگ های گلکسی S8 مشاهده کنند.گزینه های این منو شامل مشکی،نقره ای و ارغوانی است.باید به این نکته اشاره کرد که رنگ یاقوتی ارغوانی یا همان Amethystنوعی تم رنگی بنفشی دارد که بعید است این رنگ بنفش ساده باشد چون اگر فقط بنفش در این رنگ دیده می شد بی شک نام بنفش برای این رنگ انتخاب می شد.

اگر در اینترنت به دنبال رنگ Amethyst  بروید به تن رنگی بنفش روشنی برمی‌خورید ،البته شاید سامسونگ از این نام تنها استفاده کرده است و این تن رنگی را ارائه ندهد.بی شک این عمل از طرف سامسونگ نوعی مقابله‌به‌مثل در برابر اپل و آیفون ۷ است،آیفون ۷ در رنگ های مشکی مات و براق ارائه شد که تا کنون در رنگ بندی های آیفون دیده نشده بود و سامسونگ نیز برای اینکه از رقیب خود عقب نماند دست به کار شده است.

احتمال عرضه گلکسی S8 در رنگ یاقوتی، ارغوانی

هر دو گوشی هوشمند سامسونگ ،گلکسی S8 و S8 پلاس تنها چند روز دیگر رونمایی می شوند.خبر های لو رفته تا به این لحظه نشان می دهد که هر دو گوشی هوشمند دارای رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ هستند.گلکسی S8 پلاس از ابعاد بزرگ‌تری برخوردار است.و هم چنین این گوشی هوشمند از باتری ۳۵۰۰ میلی آمپری بهره برده است.گلکسی S8 از باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری بهره برده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید