مدافع تیم ملی قرمز پوش می شود؟

احتمال پرسپولیسی شدن پورعلی گنجی قوت گرفت

کدخبر: ۱۶۳۹۳۵
معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس دیروز مصاحبه ایی با سایت این باشگاه کرده و خبر جذب یکی از بهترین مدافعان ایران را برای فصل بعد داده است.
احتمال پرسپولیسی شدن پورعلی گنجی قوت گرفت

به گزارش سایت ورزش نویس، پرسپولیس امسال درلیگ برتر شرایط بسیار خوبی دارد و با اختلاف زیاد با دو تیم دیگر تعقیب کننده اش در جدول رده بندی در صدر قرار دارد و اگر اتفاق عجیبی رخ ندهد قرمزها امسال برای سومین بار قهرمان لیگ برتر خواهند شد. ارائه بازی های زیبا و صدرنشینی با این اختلاف حاصل تدابیر برانکو و البته حضور بازیکنان شاخص در این تیم است.ازهمین رو بی دلیل نیست که اسکلت اصلی تیم ملی نیز از بازیکنان پرسپولیس تشکیل شده است.

پرسپولیس در چهار نقطه زمین بازیکنان قابل اعتمادی دارد.از جمله در خط دفاع که بازیکنان بزرگی مثل سید جلال حسینی و محمد انصاری بازی می کنند. اما با این حال امسال چه در لیگ برتر و چه در لیگ قهرمانان آسیا،آسیب های مختلفی ازاین محل دریافت کردند چرا که وقتی یکی از این دو بازیکن غایب بود پرسپولیس انسجام همیشگی را نداشت.از این رو جذب یک مدافع با صلابت مد نظر برانکو و باشگاه پرسپولیس بود. آنها اول فصل بدنبال جذب شجاع خلیل زاده بودند که سپاهان راضی به این انتقال نشد. سپس در نیم فصل نیز بدنبال جذب شایان مصلح مدافع جوان تیم لیگ یکی سپید رود بودند که بخاطر درخواست رقم بالا از سوی این باشگاه این انتقال هم منتفی شد.اما تلاش باشگاه پرسپولیس ظاهرا مثبت بوده چرا که معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس خبراز توافق با یکی از بهترین مدافعان ایران را داده است.

محمد علی ترکاشوند دراین خصوص به سایت باشگاه گفته:« درسال جدید خبرهای خوبی برای هواداران پرسپولیس داریم. بیش از 90 تا 95 درصد بازیکنان پرسپولیس تمدید قرارداد دو یا سه ساله با باشگاه داشته‌اند اما خبر خوش دیگر اینکه با یک مدافع ملی پوش خیلی خوب به توافق نهایی رسیدیم و ان‌شاالله بعد از اتمام بازی‌های امسال نام او را به هواداران اعلام می‌کنیم. این بازیکن یکی از مدافعان خیلی خوب ایران و کسی است که تماشاگران پرسپولیس آرزوی حضورش را در تیم داشتند.»

تعداد مدافعان خوب در فوتبال ایران کم نیست اما با کد هایی که ترکاشوند می دهد می توان متصور بود که بازیکن مورد نظر کسی جز مرتضی پورعلی گنجی مدافع ملی پوش السد قطر نیست.

پورعلی گنجی قراردادی 2 ساله با السد قطر داشت که این قرارداد امسال به پایان خواهد رسید.با این شرایط پورعلی گنجی می تواند بعنوان بازیکن آزاد راهی پرسپولیس شود.در محافل خبری و رسانه ایی هم از علاقه مرتضی به پرسپولیس صحبت می شود.مدافع مورد علاقه کی روش که هم اکنون در السد قطر فعالیت می کند، بعد از اینکه فیلمی از حضورش در اردوی تیم ملی همراه با پرسپولیسی ها را منتشر کرده بود، با درخواست جالب مهاجم تیم ملی مواجه شد.سردار آزمون در یکی از کامنت های زیر مطلب پورعلی گنجی نوشته بود:«بیا پرسپولیس دیگه!»

اگرپروژه انتقال پورعلی گنجی به پرسپولیس نهایی شود بدون شک این تیم برای فصل بعد رویایی تر خواهد شد و شکست این تیم هم دشوارتر.باید دید آیا وی به توصیه سردار گوش می دهد و مدافع ملی پوشی که باشگاه وعده اش را داده پورعلی گنجی است یا خیر.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید