مصدوم شدن 25 نفر در محور تایباد به تربت‌جام

کدخبر: ۱۶۴۰۵۳
رئیس جمعیت هلال احمر تایباد از مصدومیت 25 نفر بر اثر انحراف یک دستگاه اتوبوس مسافربری از جاده و برخورد با خاکریزهای جاده‌ای در محور تایباد به تربت‌جام خبر داد.

به گزاش ایسنا، غلامرضا صیادی با اشاره به اینکه این حادثه در ساعت 6:10 صبح امروز و به علت خواب‌آلودگی راننده اتوبوس در روستای عباس‌آباد در جاده تایباد به باخرز واقع در کیلومتر 35 محور تایباد به تربت‌جام به‌وقوع پیوسته است، اظهار کرد: پس از اعلام گزارش حادثه به سامانه تلفنی 112 جمعیت هلال احمر، نیروهای امدادگر و نجاتگر پایگاه امدادی شهید تکلو تایباد بلافاصله به یاری حادثه‌دیدگان شتافتند.

وی تعداد مصدومین این حادثه را 25 نفر اعلام کرد و ادامه داد: 20 تن از مصدومین به‌علت جراحت‌های وارده و شکستگی از ناحیه‌های دست و پا توسط نیروهای اورژانس 115 به بیمارستان سجادیه تربت‌جام  انتقال یافتند و 5 مصدوم دیگر نیز توسط امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر تایباد به‌صورت سرپایی مداوا شدند.

صیادی گفت: نیروهای امدادگر و نجاتگر جمعیت هلال احمر تایباد در این عملیات امدادی علاوه بر امدادرسانی به 25 مصدوم حادثه، عملیات رهاسازی راننده محبوس شده اتوبوس و همچنین تثبیت محل حادثه را انجام دادند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید