ترافیک نیمه سنگین در باند شمالی آزادراه قزوین - کرج

کدخبر: ۱۶۴۱۳۸
رئیس پلیس راه استان قزوین از ترافیک نیمه سنگین در باند شمالی آزادراه قزوین - کرج (از سمت کرج) خبر داد و گفت: در حال حاضر تردد در سایر آزادراه ها و جاده های اصلی و فرعی استان عادی و روان است.

سرهنگ نصرالله بیگلری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از مسافران نوروزی درخواست داریم زمان بازگشت از تعطیلات خود را مدیریت کرده و آن را به روزهای آخر موکول نکنند.

وی ادامه داد: با توجه به پیش بینی های سازمان هواشناسی مبنی بر ورود موج جدید بارش ها، مسافران نوروزی باید از هم اکنون زمان بازگشت خود را برنامه ریزی کنند تا در بازگشت به مشکل برنخورند.

رئیس پلیس راه استان قزوین ادامه داد: خوشبختانه در 24 ساعت گذشته به لحاظ رعایت قوانین رانندگی از سوی رانندگان شاهد وقوع هیچ حادثه دلخراش و منجر به فوتی در استان نبودیم و امیدواریم تا پایان سال جدید نیز شاهد این روند باشیم.

سرهنگ بیگلری اضافه کرد: به رانندگان برای پرهیز از بروز سوانح جاده ای توصیه می کنیم تا ضمن اجتناب از توقف در حاشیه راه ها و آزادراه ها،برای استراحت و رفع خستگی در توقفگاه های جاده ای و یا شهرهای بین مسیر توقف کنند.

رئیس پلیس راه استان قزوین با اشاره به حضور 87 تیم گشت پلیس و آماده باش 250 نیروی پلیس و استقرار هفت ایستگاه پلیس و هفت پاسگاه انتظامی در طول تعطیلات نوروزی برای ایجاد امنیت و رفاه حال مسافران در این استان، از شهروندان خواست تا در طول سفر با عوامل نیروی انتظامی مستقر در جاده ها همکاری داشته باشند.

استان قزوین دارای 6 هزار و 600 کیلومتر راه می باشد که 220 کیلومتر آن آزادراه، 270 کیلومتر بزرگراه و 700 کیلومتر آن نیز جاده اصلی بوده و سایر راه های فرعی و روستایی است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید