سرلشکر جعفری:حرکت راهیان نور یک زیارت معنوی است

کدخبر: ۱۶۴۱۴۵
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: حرکت راهیان نور و زیارت شهدا یک زیارت معنوی است و با زیارت شهدا می توانیم ذره ای از دریای معرفت شهدا را درک کنیم.

 

به گزارش ایرنا،سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری پس از زیارت شهدای گمنام یادمان شلمچه در جمع مردم اظهار کرد: دلیل متفاوت بودن خاک شلمچه با جاهای دیگر این است که خون پاکترین جوانان این مرز و بوم در آن ریخته شده است.

وی در ادامه با بیان خاطرات عملیات کربلای پنج افزود : امام خامنه ای در مورد عملیات کربلای 5 می فرمایند شب‌های عملیات کربلای پنج شب‌های قدر این انقلاب است و همچنین در جای دیگر فرمودند هر کس آن عملیات را فراموش کند نامش از اردوگاه انقلاب قلم خواهد خورد پس باید این حادثه بزرگ را زنده نگه داریم و این عملیات باید شکل می گرفت تا دنیا به قدرت واقعی ایران پی ببرد.

عملیات کربلای پنج، نام عملیاتی تهاجمی از جانب نیروهای نظامی ایران ضد متجاوزان عراق در جریان جنگ تحمیلی عراق ضد ایران است.

در این عملیات نیروهای نظامی ایران توانستند حدود 150 کیلومتر از منطقه اشغالی شلمچه را آزاد و قسمت‌هایی از جنوب عراق را تصرف کنند.

به گزارش ایرنا 30 یادمان دوران دفاع مقدس خوزستان در طول سال به ویژه ایام نوروز پذیرای کاروان های راهیان نور و اقشار مختلف مردم است.

شلمچه، طلائیه، دهلاویه، هویزه، فتح المبین، یادمان شهدای هور، فکه، چذابه، اروندکنار، پاسگاه زید، پادگان دوکوهه، پادگان گلف و مسجد جامع خرمشهر از جمله یادمان های دفاع مقدس در خوزستان هستند که در طول سال به ویژه ایام نوروز مورد بازدید و زیارت کاروان های راهیان نور و مردم قرار می گیرند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید