شروع مجدد مسابقات فوتبال باشگاهی بعد از وقفه 20 روزه

جدال حساس سرخابی ها با خوزستانی ها در لیگ برتر فوتبال

کدخبر: ۱۶۴۲۰۷
بعد ازوقفه بوجود آمده در مسابقات فوتبال لیگ برتر کشورمان به دلیل برگزاری بازی های تیم ملی، مسابقات لیگ از امروز(جمعه) با برگزاری 4 دیدار آغاز خواهد شد و در ادامه نیز فردا با براگزاری چهار بازی حساس ادامه پیدا خواهد کرد.
جدال حساس سرخابی ها با خوزستانی ها در لیگ برتر فوتبال

در آغاز هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال امروز (جمعه) 4 دیدار در شهرهای تهران، اهواز و مشهد برگزار خواهد شد تا در سال 96 شاهد ادامه این رقابت‌ها باشیم. هیچ یک از تیم‌های مدعی امروز بازی نخواهند داشت و به نوعی تیم‌های میانه جدولی و ته جدولی از هم پذیرایی خواهند کرد.از سوی دیگر اما روز شنبه این مسابقات با 4 بازی حساس به پایان خواهد رسید تا در پایان این هفته راحت‌تر بشود حدس زد که در نهایت چه تیمی قهرمان خواهد شد. جدال مدعیان در شرایطی ادامه پیدا می‌کند که آنها اولین بازی خود را در سال جدید و گذراندن تعطیلات پشت‌سر خواهند گذاشت. در زیر نگاهی به بازی‌های روز شنبه داریم.

صنعت نفت آبادان – پرسپولیس

روز شنبه تیم پرسپولیس که در بازی‌های قبلی خود نمایش قابل قبولی را داشته و با آرامش امنیت با اختلاف با تیم‌های دوم و سوم در صدر جدول قرار گرفته است در آبادان میهمان صنعت نفت خواهد بود. سرخ پوشان در این بازی از نفرات اصلی خود بهره می‌برند و باید دید که رکورد پیروزی‌های شاگردان برانکو در ابتدای سال جدید هم حفظ خواهد شد. البته پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا همانند لیگ برتر نتوانست نمایش خوبی را ارائه دهد و در آخرین بازی خود مقابل نماینده قطر تن به شکست داد. هرچند که خیلی از کارشناسان نبود بازیکن روی نیمکت این تیم را دلیل شکست دانستند.

مهدی طارمی مهاجم خوش استیل پرسپولیس که این روزها به ستاره تیم ملی تبدیل شده و در بازی مقابل قطر و چین دو گل سه امتیازی را برای کی روش و تیمش به ثمر رساند، در این بازی می‌تواند تاثیرگذارترین بازیکن برانکو باشد و بازهم گل پیروزی بخش برای تیمش به ثمر برساند. علیرضا بیرانوند دروازه بان سرخ پوشان نیز که یک رکورد در تیم ملی ثبت کرده و در بازی مقابل چین ششمین کلین شیت خود را انجام داد در این بازی می‌تواند نقش بسزایی را ایفا کند.

صنعت نفت نیز با هدایت فیروز کریمی در بازی های قبلی خود نتوانست نتایج دلخواه را کسب کند و با 25 امتیاز در رده سیزدهم جدول قرار گرفته و اگر بتواند در این بازی خانگی امتیازی را از تیم صدرنشین پرسپولیس بگیرد کار بزرگی انجام داده است.

استقلال تهران – فولاد

استقلال اگرچه شانس بسیار کمی برای قهرمانی در لیگ دارد اما رقابت این تیم با تراکتورسازی برای کسب مقام دومی به نوعی دیدنی است. شاید برای علیرضا منصوریان خیلی مهم باشد که در اولین فصل حضورش در استقلال تیمش بالاتر از تیم قلعه‌نویی قرار بگیرد. اگر چه این موضوع به همین اندازه هم برای سرمربی تراکتورسازی مهم تلقی می‌شود. آبی‌پوشان پایتخت در لیگ قهرمانان شرایط خوبی را دارند و از این‌رو با روحیه خوب به استقبال تعطیلات رفتند. ضمن اینکه بازیکنان این تیم با دریافت بخشی از قرارداد خود فعلا دغدغه مالی ندارند. فولاد از جمله تیم‌هایی است که در این فصل کلی فراز و نشیب در نتیجه‌گیری داشته و از این‌رو نعیم سعداوی امیدوار است فردا تیمش روز خوبش باشد.

برنامه کامل دیدارهای هفته بیست‌وپنجم به شرح زیر است:

جمعه 11 فروردین 96

پیکان ................................................................................. ماشین سازی ساعت 17

نفت تهران ........................................................................ سیاه جامگان ساعت 17 

پدیده ............................................................................................. صبا ، ساعت 17

استقلال خوزستان ................................................................. ذوب‌آهن ، ساعت 17

شنبه 12 فروردین 96

سپاهان ......................................................................................... سایپا، ساعت 17 

استقلال تهران ....................................................... فولاد خوزستان، ساعت 18:50 

تراکتورسازی ............................................................ گسترش فولاد ، ساعت 7:30 

صنعت نفت آبادان ....................................................... پرسپولیس، ساعت 16:30

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید