قاضی: مالیات در فوتبال پدر ما را درآورد

کدخبر: ۱۶۴۲۳۲
مهاجم نفت تهران از شرایط بد مالی موجود در این باشگاه انتقاد کرد
قاضی: مالیات در فوتبال پدر ما را درآورد

به گزارش سایت ورزش نویس، محمد قاضی بعد از بازی با سیاه جامگان که به تساوی یک بریک انجامید گفت:« بازی خوبی برابر سیاه جامگان انجام دادیم و در نیمه اول دو، سه موقعیت خوب داشتیم که خدا را شکر توانستیم به بازی برگردیم اما متاسفانه یک اخراجی دادیم و شرایطمان سخت شد ولی با این حال فشار زیادی آوردیم تا گل بزنیم که این اتفاق نیافتاد.ولی باید یک واقعیتی را بگویم و شاید مسؤولان باشگاه ناراحت شوند.خیلی فرق است بین تیمی مثل پیکان که 80 درصد پول را به بازیکنان داده یا تیم مثل ما که وضعیت خوبی ندارد. واقعا جای ناراحتی است بازیکنان تا این اندازه تلاش می‌کنند ولی مسؤولان توجهی ندارند.ما دیگر به کسی کاری نداریم و نه به مسؤولان، مدیریت تیم، مدیرعامل باشگاه، بهنام پیشرو و ... دل نبسته‌ایم و فقط به عشق آقای علی دایی می‌آییم و همه تیم همینطور هستند.سوء تفاهم برای سایر تیم‌ها پیش نیاید ولی امسال واقعا فصل بدی بود چون خیلی زحمت کشیدیم و ابتدای فصل با 10 روز تمرین بازی کردیم وچنین نتایجی گرفتیم اما این اتفاقات رخ داد.»

وی در ادامه انتقادات به وضع مالی باشگاه نفت ابراز کرد:« اینگونه مسائل باید ریشه‌یابی شود چون سال قبل هم در صبا چنین اتفاقی برای ما افتاد و یک شرکت هواپیمایی تا نیم‌فصل در کنار تیم بود اما یک سری خواسته داشتند ولی به آن نرسیدند و تیم را رها کردند. امسال هم همینطور شده است.اینکه می‌گویند فوتبالیست‌ها پول‌های میلیاردی می‌گیرند والله حرف است. هر سال مبلغ قراردادهایمان کم می‌شود و بیشتر آن باقی می‌ماند.امسال در مجموع 40 درصد دریافتی داشتیم و این اتفاق برای تیمی که در راه کسب سهمیه آسیایی می‌جنگد و در فینال جام حذفی قرار دارد، خیلی بد است. حتی پیش آقای تاج رفتیم و با ایشان جلسه داشتیم تا مشکلات برطرف شود اما این مسائل به جای بهتر شدن، بدتر هم شد.به خدا قسم در طول عید زمین تمرین نداشتیم و یخ فروشی که تابستان سال قبل به تیم یخ داده هر روز دم درب تمرین نشسته است.»

مهاجم نفت اذعان کرد:« نمی‌دانم با بهنام پیشرو چطور قرارداد بسته‌اند اما چند بار گفته‌ایم می‌خواهیم آقای گلرخسار که مالک باشگاه است را ببینیم ولی تا الان ایشان را ندیدیم.هر دفعه می‌گویند می‌آید ولی متاسفانه هنوز این کار انجام نشده و خیلی از این موضوع ناراحت هستم. اتفاق بدی است که می‌آیند و تیم‌ها را رها می‌کنند.»

قاضی با بیان اینکه مسائل مالی ما ظلم به دیگر تیم‌های رقیب است، گفت:« تیم ما با هزینه‌ای که خنده‌دار است برای سهمیه آسیایی می‌جنگد و در فینال جام حذفی حضور دارد. واقعا همه بچه‌ها ناراحت هستند و اینکه اکبر صادقی اخراج می‌شود به همین مسائل مرتبط است. از طرف دیگر مالیات پدر ما را درآورده و به تمام فوتبالیست‌ها گفته‌اند باید بیایید و تعیین تکلیف کنید.»

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید