هزینه فیفا برای تحقیقات فساد دراین نهاد

کدخبر: ۱۶۴۲۴۳
فیفا تصمیم جدی دارد که ماجرای فساد بوجود آمده در این نهاد را بدقت بررسی کرده و در این خصوص هزینه سنگینی را متقبل خواهد شد. در همین حال یک روزنامه انگلیسی از هزینه ۸۰ میلیون پوندی فیفا جهت تکمیل تحقیقات درباره فساد درون سازمانی خود خبر داده است.
هزینه فیفا برای تحقیقات فساد دراین نهاد

روزنامه دیلی میل انگلیس نوشته است: فیفا تاکنون برای تحقیقات داخلی درون سازمانی خود مبلغی بالغ بر 80 میلیون پوند هزینه کرده است.

یک منبع خبری فیفا نیز در این رابطه به روزنامه دیلی میل گفت: هزینه‌های سنگینی جهت اقدامات قانونی و تحقیقات درون سازمانی توسط فیفا صورت گرفته است. هر چند پرونده فساد توسط فیفا هنوز به طور کامل بسته نشده، زیرا در شرایط فعلی قصد ارائه گزارش عمومی و انتشار آن را ندارد. گزارش جامع تحقیقات داخلی فیفا و اطلاعات دقیق‌تر تا پایان ماه آوریل (اردیبهشت) منتشر خواهند شد.

بزرگترین رسوایی تاریخ فیفا در پایان ماه می سال 2015 میلادی با دستگیری 7 عضو ارشد فیفا در هتلی در زوریخ و 2 روز پیش از آغاز مراسم انتخابات ریاست این نهاد به درخواست دادگستری آمریکا و اجرای آن توسط پلیس سوئیس رخ داد. مجموع اتهامات مقام قضایی آمریکا متوجه 14 عضو ارشد فیفا بود که در طول 24 سال بیش از 150 میلیون دلار رشوه دریافت کردند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید