کاپلو: یوونتوس بازی دشواری با بارسا دارد

کدخبر: ۱۶۴۲۴۹
دو تیم یوونتوس و بارسلونا 22 فروردین درلیگ قهرمانان اروپا با یکدیگربازی خواهند کرد.
کاپلو: یوونتوس بازی دشواری با بارسا دارد

سرمربی پیشین رئال‌ مادرید تأکید کرد یوونتوس در تقابل با بارسا کار ساده‌ای در پیش ندارد اما مدافعان یوونتوس فو‌ق‌العاده هستند.

فابیو کاپلو در گفت‌وگو با روزنامه ایتالیایی «کوریره دلو اسپورت» در تحلیل وضعیت تیم بارسلونا گفت: مشکل لوئیس انریکه در خط میانی‌اش است. او مهاجمان فوق‌العاده‌ای دارد، اما در خط هافبک دیگر بازیکنی همچون ژاوی را ندارد که احتمالاً هیچ‌وقت هم کسی جای او را نخواهد گرفت. آندرس اینیستا هم که مصدوم است.

وی تصریح کرد: در سوی دیگر، رئال‌مادرید بازیکنان خیلی خوبی به خدمت گرفته و از فرصت خود بهتر استفاده کرده است. این در حالی است که بارسلونا ترکیب خودش را آن‌طور که باید تقویت نکرده است.

سرمربی پیشین تیم‌ ملی فوتبال انگلیس در تمجید از سه مهاجم خطرناک بارسلونا هم اظهار داشت: مسی، سوارس و نیمار از جنبه کیفی و خلاقیت عالی هستند. آنها ترکیب فوق‌العاده‌ای را در زمین شکل می‌دهند.

کاپلو تأکید کرد: لوئیس سوارس همان مهاجم نوکی است که بارسلونا چند وقتی بود، دنبالش بود. نیمار هم پیشرفت زیادی کرده و لیونل مسی هم همانند همیشه پدیده است. این سه مهاجم ترسناک هستند.

کاپلو که سابقه مربیگری یوونتوس را هم دارد، در خصوص رویارویی‌ این تیم با بارسلونا در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا گفت: بازی دشواری برای یوونتوس خواهد شد، اما مدافعان یووه قهرمان هستند. تنها آنها باید هوشیار باشند و تا سوت پایان بازی دست از تلاش نکشند. یوونتوسی‌ها می‌دانند که چه اتفاقی برای پاری‌سن‌ژرمن در دور قبل مسابقات افتاد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید