رامین، چهارمین قربانی نیمکت پرسپولیس

کدخبر: ۱۶۴۴۶۹
برانکو نشان داده که در مسائل انظباطی مثل کی روش با بازیکنان مماشات نمی کند.
رامین، چهارمین قربانی نیمکت پرسپولیس

روزی که برانکو دستور اخراج رضاییان از اردوی پرسپولیس در امارات را داد، هیچکس فکرش را هم نمی‌کرد مدافع راست تیم ملی برای همیشه از این تیم جدا شود. برانکو حاضر نشد تخلفات پیاپی رضاییان در ماجرای درگیری، اعتراض و پس از آن هم عدم تمکین از دستور بازگشت به ایران را ببخشد و او در لیست فروش باشگاه قرار داد. رضاییان، اولین قربانی سیستم برانکو نیست. سیستمی که شاید به سخت‌گیری کی‌روش نباشد، اما گاهی اوقات برخوردهای حذفی تندی داشته است.

اولین قربانی

دوران حضور صادقیان در تیم برانکو بسیار کوتاه بود. او بعد از چند هفته نیمکت نشینی، یک بار حاضر نشد گرم کند و برانکو برای همیشه پرونده‌اش را بست. صادقیان، اولین کسی بود که با نظر مستقیم باقری و مشاوره او به برانکو پیش از پایان فصل اخراج شد و به این تیم برنگشت.

سناریوی قطر

اگر کریم باقری نبود، شاید دعوای خانزاده با هوادار معترض پرسپولیس به جاهای باریک‌تری می‌کشید. خانزاده پس از شکست آسیایی پرسپولیس از لخویا در قطر، با هوادار این تیم درگیر شد و الفاظ رکیکی علیه او استفاده کرد. باقری بلافاصله به صحنه آمد و خانزاده را داخل اتوبوس تیم برد اما همان حرکت و انتشار فیلم آن، باعث شده مدافع محبوب کی‌روش برای همیشه از پرسپولیس و تیم ملی خط بخورد.

باب اسفنجی

دروازه‌بان جنجالی پرسپولیس با وجود همه اشتباهاتش، بازیکن محبوب برانکو بود. اشتباهات و حاشیه‌های سوشا، به بازداشت او رسید اما برانکو پای دروازه‌بان تیمش ماند. گل بدی که سوشا از نفت تهران خورد و بعد از آن هم ماجرای پوشیدن شلوار باب اسفنجی، سرانجام پرونده سوشا در پرسپولیس را بست. سوشا هفته‌های آخر بخاطر مسائل انضباطی به نیمکت منتقل شد و بعد هم از این تیم رفت.

پسر بد

داستان رامین و برانکو، از جواب ندادن تلفن سرمربی پرسپولیس در ابتدای فصل آغاز شد. درگیری او و علیپور در امارات و انتقال این ماجرا از باقری با برانکو، پایان دوران حضور رضاییان در پرسپولیس بود. رضاییان ابتدا از اردوی تیم و سپس برای همیشه از پرسپولیس اخراج شد و فصل آینده باید دنبال تیم جدیدی باشد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید