از شکست مقابل آژاکس خیلی غمگین هستم

تمجید جهانبخش از هواداران تیم ملی

کدخبر: ۱۶۴۶۱۵
بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان که در تیم فوتبال آلکمار هلند یک مهره تاثیر گذار است از باخت تیمش مقابل آژاکس ناراحت است. وی در عین حال از تماشاگران تیم ملی تمجید کرد
تمجید جهانبخش از هواداران تیم ملی

بامداد امروز (پنجشنبه) تیم مدعی آژاکس آمستردام در چارچوب هفته بیست‌ونهم اردویژه هلند از تیم آلکمار پذیرایی کرد و  توانست پیروزی 4 بر یک را به دست آورد. نیمه‌اول این بازی با گل دقیقه 16 برتراند ترائوره، مهاجم 21 ساله بورکینافاسویی آژاکس آمستردام پایان یافت. با شروع نیمه‌دوم آلکماری‌ها تلاش زیادی برای رسیدن به گل تساوی کردند و سرانجام در دقیقه 55 روی پاس علیرضا جهانبخش و ضربه تمام‌کننده وخورست دروازه آژاکس گشوده شد. این گل پایان کار نبود و تیم قدرتمند آژاکس 3 گل دیگر در دقایق 72، 82 و 88 توسط سانچز ، لاس و یونس به ثمر رساند. آژاکس با این پیروزی پرگل خانگی 69 امتیازی شد و همچنان با قرار گرفتن در رده دوم جدول رده‌بندی تعقیب‌کننده اصلی تیم صدرنشین فاینورد است. آلکمار 42 امتیازی هم رتبه ششم خود را حفظ کرد. علیرضا جهانبخش، ملی‌پوش ایرانی 90 دقیقه در ترکیب آلکمار برابر آژاکس بازی کرد.

علیرضا جهانبخش در باره این بازی گفت:« صادقانه بگویم غمگینم. فکر می‌کنم بازی خوبی انجام دادیم و پس از 20 دقیقه ابتدایی بازی فرصت‌های خوبی روی دروازه تیم آژاکس ایجاد کردیم. آژاکس نیز در شروع بازی چند فرصت گلزنی داشت و خیلی خوب بازی کردند، اما پس از آن دیگر شانسی نداشتند.در دقایق ابتدایی بازی نمایش ما ناامیدکننده بود، اما آلکمار پس از کسب چند نتیجه ضعیف برابر تیم‌های بزرگ برنامه داشت تا مقاومت خوبی در این بازی از خود نشان دهد. آژاکس در خانه بازی می‌کرد و سعی در ایجاد هراس در ما داشت و این مسئله طبیعی است. پس از 20 دقیقه توانستیم بهتر کار کنیم و بازی خوبی انجام دادیم. ما توپ را بیشتر در اختیار داشتیم و فرصت‌هایی خلق کردیم، اما به گل نرسیدیم. خوشبختانه در آغاز نیمه دوم به گل رسیدیم.هنوز هم نمی‌دانم که آیا این اتفاق یک چالش بود یا نه، اما به هر حال باعث شد تا شرایط بازی برای آلکمار سخت‌تر شود. پیش از گل سانچز فرصت‌های اندکی داشتیم اما تیم آژاکس با استفاده از فرصت‌های خود توانست اختلاف نتیجه را بیشتر کند.»

علیرضا جهانبخش درباره تیم ملی فوتبال ایران و پیروزی برابر چین نیز گفت:« این یک بازی فوق‌العاده بود. در هر بازی خانگی مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2018 روسیه شرایط‌مان همین‌گونه بوده است. در بازی مقابل چین 120 هزار نفر به ورزشگاه آمده بودند.اصلاً به خاطر حضور همین هواداران است که تیم ملی ایران نتایج خوبی کسب می‌کند و صدرنشین گروهش است.»

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید