آمار گلزنی این فصل طارمی با سال قبل

کدخبر: ۱۶۴۶۲۸
مهاجم پرسپولیس با گلزنی هایش در این فصل هم به تیمش برای رسیدن قهرمانی کمک کرده و هم خودش را بعنوان محتمل ترین گزینه آقای گلی لیگ معرفی کرده است.
آمار گلزنی این فصل طارمی با سال قبل

 طارمی روز چهارشنبه و در مصاف با پیکان چهاردهمین گل فصلش را به ثمر رساند تا به یک قدمی رکورد سال قبلش برسد. حالا طارمی نسبت به پارسال یک گل در جریان بازی و یک گل از روی نقطه پنالتی کمتر زده است. دو پاس گل کمتر ارسال کرده، پنج پنالتی کمتری برای تیمش گرفته و سه دبل کمتر. در حالی که نسبت به سال قبل فقط نود دقیقه حضور کمتری در زمین داشت. 

لیگ شانزدهم (تا هفته 26)

طارمی فصل را با نیمکت‌نشینی شروع کرد و چهار هفته زمان برد در ترکیب فیکس قرار بگیرد. مهدی یک بازی کامل مقابل صبای قم را هم به دلیل محرومیت از دست داد. ولی آمار آقای گل فعلی لیگ همچنان فوق‌العادست. مهدی در این فصل چهارده گل به ثمر رساند که هیچ‌کدام از آن‌ها از روی نقطه پنالتی نبوده است. طارمی این چهارده گل را در سیزده بازی مختلف لیگ به ثمر رسانده است و فقط مقابل سپاهان دو گل زد. مهدی طارمی دو پاس گل ارسال کرد و سه پنالتی هم برای تیمش گرفت. 

لیگ پانزدهم

مهدی فصل قبل مجموعا در پنج مسابقه غایب بود که تا پایان فصل نسبت به این فصل (تا هفته 26) طارمی فقط نود دقیقه بیشتر بازی کرد. ولی در همین زمان، طارمی فصل قبل نسبت به این فصل پنج پنالتی بیشتر گرفته بود. مهدی در لیگ پانزدهم هشت بار با خطای پنالتی متوقف شد. دو برابر این فصل پاس گل ارسال کرده بود. یعنی مهدی چهار بار پاسی ارسال کرد که منجر به گل شد. طارمی لیگ پانزدهم شانزده گل زد که یکی از آن‌ها از روی نقطه پنالتی بود. هر چند که طارمی برخلاف این فصل، سه پنالتی در لیگ قبل از دست داده بود. مهدی شانزده گل فصل قبلش را در دوازده دیدار مختلف زده بود که چهارتای آن منجر به دبل شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید