شادی های دردسر ساز بعد از گل طارمی

کدخبر: ۱۶۴۷۴۴
مهدی طارمی بعد از گل دیرهنگامش به پیکان رو به صادق بارانی علامت «هیس» نشان داد و کاپیتان پیکان هم با او برخورد فیزیکی پیدا کرد.
شادی های دردسر ساز بعد از گل طارمی

بارانی به خاطر این رفتارش کارت قرمز گرفت و البته طارمی هم بی‌نصیب نماند و چهارمین کارت زرد فصلش را دریافت کرد. بارانی که پارسال هم در بازی حذفی دو تیم با کریم باقری درگیری زشتی پیدا کرده بود، استقلالی است و به همین دلیل رویارویی‌های او با پرسپولیس ملتهب شده است. این بازیکن پیش از مصاف با اخیر با سرخ‌ها گفته بود اگر به پرسپولیس گل بزند موهایش را از ته می‌تراشد؛ نقل قولی که ظاهرا باعث خشم طارمی شد و جرقه این قصه را زد.

این سومین بار بود که طارمی جشن گلش را با کری‌خوانی مستقیم و رودررو برای بازیکنان رقیب بر پا می‌کرد. در دو نوبت اول این ماجرا به خیر گذشت و اتفاق بدی رخ نداد، اما این بار بارانی از کوره در رفت و جنجال به پا کرد.

ایگور ننزیچ

سال گذشته در بازی رفت با راه‌آهن در شهر قدس، طارمی بعد از گشودن دروازه ننزیچ مقابل او ایستاد و برایش کری خواند.

حامد لک

امسال هم در بازی برگشت با سایپا همین اتفاق بعد از تک گل مهاجم بوشهری رخ داد؛ جایی که او به چشم‌های حامد لک زل زد و نزدیک بود اتفاق عجیبی رخ بدهد.

صادق بارانی

آن دو دفعه موضوع به خیر گذشت، اما ماجرای تکرار سه باره این مدل شادی فرق داشت و یک دعوای درست و حسابی راه انداخت. به نظر می‌رسد طارمی به عنوان بازیکنی که حالا در تیم ملی هم جایگاه فوق‌العاده‌ای پیدا کرده، باید بلوغ رفتاری بیشتری هم داشته باشد. او باید یاد بگیرد همه بازیکنان دنیا بعد از آنکه تیم‌شان گل می‌خورد شرایط روحی بدی پیدا می‌کنند و حداقل چند ثانیه اول بعد از این اتفاق اصلا زمان خوبی برای کری‌خوانی و تسویه‌حساب نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید