رویش بیش از ۴میلیون گل لاله و نرگس در بوستان‌های شاخص پایتخت

کدخبر: ۱۶۴۸۰۲
مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران از رویش بیش از ۴ میلیون گل لاله و نرگس در بوستان‌های شاخص تهران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی‌محمد مختاری با بیان اینکه کاشت پیاز گل‌های لاله از سال ۱۳۹۱ به صورت گسترده در سطح شهر تهران آغاز و از بهار ۱۳۹۲ لاله‌های رنگارنگ زینت بخش شهرمان شده‌اند، گفت: امسال نیز با توجه به اینکه در زمستان سال ۱۳۹۵ بیش از ۴ میلیون پیاز لاله و نرگس در سطح ۷۶ بوستان، قطعات فضای سبز عمومی و میادین سطح شهر کاشته شده است.

وی افزود: هم اکنون شاهد گل‌های رنگارنگ این لاله‌های زیبا هستیم که باعث جذب هر چه بیشتر شهروندان به محیط بوستان‌ها شده است. بوستان‌های شاخص مناطق بیست و دوگانه مانند بوستان‌های زندگی، گفتگو، مختاری، لاله، بهمن، پارک شهر، ملت، نهج البلاغه، باغ لاله‌های میلاد (منطقه ۵)، آبشار تهران و … از جمله این بوستان‌ها هستند.

مختاری ادامه داد: لاله‌های کاشته شده تا اواخر اردیبهشت ماه زینت‌بخش فضاهای سبز خواهند بود و پس از آن دست اندرکاران فضای سبز، پیازهای آنها را از زمین خارج کرده و جهت کاشت مجدد در سال آینده، در محیطی مناسب نگهداری می‌کنند.

مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران در پایان خاطر نشان کرد: شهرداری تهران به عنوان خدمتگزار مردم و با هدف بهبود کیفیت محیط زندگی، زیباسازی منظر شهری و ایجاد شادی و نشاط در روحیه شهروندان گرامی و جلب رضایت آنان، طبق روال گذشته با تمام توان تلاش خواهد کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید