بارش برف وتگرگ درجاده چالوس

کدخبر: ۱۶۴۸۸۶
رئیس مرکز فرماندهی کنترل و ترافیک پلیس راه البرز اعلام کرد که بارش برف و تگرگ در بخشی ازجاده کرج -چالوس سبب کندی تردد دراین محور شده است.

سروان علی بابازاده روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: این بارش ها از محدوده سه راهی دیزین تا تونل کندوان در استان البرز سبب لغزندگی مسیر شده که ضرورت دارد رانندگان با احتیاط حرکت کنند.

وی درخصوص وضعیت ترافیکی جاده های البرزگفت : بار ترافیکی در خط جنوبی آزادراه کرج - قزوین ازمحدوده ترمینال شهید کلانتری تا پل فردیس و درآزادراه تهران -کرج ازمحدوده پل فردیس تا پل کلاک و درادامه درمحدوده گرمدره سنگین است .

وی خاطرنشان کرد: درخط شمالی آزادراه تهران - کرج -قزوین ترافیک روان گزارش شده است .

وی افزود: همچنین وضعیت ترافیک درجاده کرج -چالوس نیز عادی است اما پیش بینی می شود با توجه به تعطیلی 13 رجب سالروز میلاد باسعادت حضرت علی (ع) ازبعد ازظهر امروز بارترافیکی دراین محور سنگین شود.

وی گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن 88255555 به صورت شبانه روز پاسخگوی وضعیت راه های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

استان البرز دارای یک هزار و450 کیلومتر آزاد راه ، بزرگراه ، راه اصلی و فرعی است که 18 درصد ترافیک کشور مربوط به جاده های این استان می باشد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید