تعجب پورابراهیمی از اظهارات کریمی قدوسی

کدخبر: ۱۶۴۹۵۵
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با توجه به انتقادات کریمی قدوسی از این کمیسیون در جریان رسیدگی به سوال از وزیر اقتصاد گفت: از رفتار آقای کریمی قدوسی تعجب می کنم که چرا انصاف را رعایت نمی‌کنند و این روش خوب نیست و نمک نشناسی است.

به گزارش ایسنا، محمدرضا پورابراهیمی در تذکری با استناد به ماده ۲۱۰ آئین نامه مجلس گفت: قاعدتا وقتی سه سوال تجمیع می شود زمان قرائت سوال قدری طولانی می شود. از اینکه آقای مطهری توضیحاتی را در مورد روال آئین نامه ای بیان کردند تشکر می کنیم، امیدوارم موارد دیگری مشابه این نباشد.

وی افزود: از این پس اگر قرار باشد هیات رئیسه سوالات را تجمیع کند زمانبندی را هم در نظر بگیرد ضمن اینکه سخنگوی کمیسیون‌ها نیز باید این زمانبندی را رعایت کنند.

پورابراهیمی در تذکر دیگری با انتقاد از اظهارات کریمی قدوسی گفت: آقای کریمی قدوسی در صحبت های خود نسبت به اقدامات کمیسیون اقتصادی انتقاد داشتند که بنده تعجب می‌کنم از رفتار ایشان به جای اینکه کمیسیون تلاش کرده و سوال را در دستور مجلس قرار داده انتقاد می کنید؟ جانب انصاف را باید در نظر داشت.

وی افزود: طی چند ماهه نیمه دوم سال مجلس درگیر بررسی لوایح برنامه و بودجه بود و در چند ماه اول نیمه اول سال نزدیک به ۵۰ سوال به کمیسیون ارجاع شد. لذا فکر می کنم این نوع صحبت کردن نمک نشناسی است و این روش برخورد نیست، زیرا کمیسیون اقتصادی به وظیفه خود عمل کرده و سوال شما را در اولویت بررسی کرده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید