جنگ ٧ تیم برای صعود به لیگ برتر فوتبال

کدخبر: ۱۶۵۰۲۲
هفت تیم لیگ یکی روی کاغذ شانس صعود به لیگ برتر را دارند، وضعیت تیم ها در این هفته و بازی های آینده آنها را مرور می کنیم.
جنگ ٧ تیم برای صعود به لیگ برتر فوتبال

بازی های لیگ یک دیروز برگزار شد و سه تیم بالای جدولی موفق شدند در بازی های خود پیروز شوند.

 

سپید رود رشت:

سپیدرود رشت در تهران و در حالی که برابر اکسین عقب افتاده بود موفق شد تا با گل های محمد نزهتی و سهیل حق شناس به بازی برگردد و سه امتیاز مهم را بتواند در شهر تیم حریف بدست بیاورد.

با این برد سپید رود در فاصله سه هفته مانده به پایان لیگ برتر در صدر باقی ماند تا بتواند با استقاده از امتیاز میزبانی در بازیهای بعد و امتیاز گیری در تک بازی خارج از خانه به لیگ برتر صعود کند.

بازی های پیش رو:

 

دیدار با ایران جوان بوشهر در رشت

دیدار با گل گهر سیرجان در سیرجان

دیدار با نساجی مازندران در رشت

 

 

پارس جنوبی جم:

 

شاگردان مهدی تارتار که از نظر مالی با سپید رود قابل قیاس نیستند هم امید زیادی برای لیگ برتری شدن دارند. تیم پارس جنوبی موفق شد با گلزنی ستاره بهبهانی خود، بازی بزرگ هفته را از گل گهرسیرجان ببرند و امیدهایشان برای صعود بیش از پیش شود و به نوعی گل گهر را از کورس کمی عقب بیندازند.

 

بازی های پیش رو:

دیدار با ملوان در جم

دیدار با استقلال اهواز در اهواز

دیدار با بادران تهران در جم

 

 

ملوان:

ملوان بندر انزلی نیز در خانه ابتدا از مهمانش مس رفسنجان عقب افتاد و با گل شاهین ثاقبی به بازی برگشت اما این صائب محبی بود که توانست در دقیقه ٨٥ گل مهم و با ارزش را برای شاگردان مایلی کهن به ثمر برساند.

 

بازی های پیش رو:

 

دیدار با پارس جنوبی در جم

دیدار با خونه به خونه در انزلی

دیدار با نفت مسجدسلیمان در مسجدسلیمان

 

 

گل گهر سیرجان:

 

شاگردان بگوویچ امروز برابر پارس جنوبی می توانستند با پیروزی هم خودشان را در صدر نگه دارند و هم پارس جنوبی را از کورس کمی عقب بیندازند اما گل امید سینگ در همان نیمه اول و دفاع منسجم پارس جنوبی باعث شد تا شاگردان تارتار پیروز شود و گل گهر برای صعود نیاز به سه برد و البته امید برای نتیجه نگرفتن دیگر تیم های بالایی داشته باشد.

 

بازی های پیش رو:

دیدار با آلومینیوم اراک در اراک

دیدار با سپیدرود رشت در سیرجان

دیدار با وحدت یزد در یزد

 

 

بادران تهران:

 

تیم متمول تهرانی در خانه موفق شد برابر خیبر خرم آباد با تک گل مهاجم کهنه کار خود مسعود ریگی به پایان برسد و امیدهایش برای صعود بیش از پیش شود. بادران برای صعود باید سه بازی بعد خود را ببرد و امیدوار به لغزش دیگر تیم ها باشد.

 

بازی های پیش رو:

 

دیدار با مس رفسنجان در رفسنجان

دیدار با آلومینیوم اراک در تهران

دیدار با پارس جنوبی در جم

 

 

 

مس کرمان:

 

شاگردان ابراهیم زاده هم روی کاغذ شانس صعود دارند اما صعودشان به لیگ برتر می تواند با  اتفاقات معجزه وار همراه شود. آنها امروز در خانه برابر خونه به خونه شکست خوردند و رویاهایشان تا حد زیادی خراب شد، برد امروز می توانست امید کرمانی ها برای بازگشت به لیگ برتر را دو چندان کند.

 

 

بازی های پیش رو:

 

دیدار با راه آهن در تهران

دیدار با نفت مسجدسلیمان در کرمان

دیدار با اکسین در تهران

 

 

 

خونه به خونه بابل:

 

شاگردان دست نشان با سوپر گل نوری موفق شدند در کرمان ٢-١ مس کرمان را شکست بدهند، سه امتیاز دیدار با نساجی در صورت تایید، می تواند آنها را نیز به کورس اصلی صعود باز گرداند.

 

بازی های پیش رو:

دیدار با فجرسپاسی در بابل

 دیدار با ملوان در انزلی

دیدار با خیبر خرم آباد در بابل

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید