انسداد 7 محور مواصلاتی و باران در 6 استان کشور

کدخبر: ۱۶۵۰۷۸
پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی اعلام کرد : هفت هفت محور مواصلاتی کشور مسدود یا دارای محدودیت در تردد است.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس، محور های شمشک - دیزین در استان های تهران و البرز، پونل -خلخال در استان های گیلان و اردبیل، اولنگ-شاهرود در استان های گلستان و سمنان ، گنجنامه - تویسرکان در استان همدان به علت عدم ایمنی کافی، شیراز-جهرم در استان فارس به علت تخریب پل کشه برسی، محدوده پاسگاه پلیس راه ، استهبان - نی ریز در استان فارس به علت رانش زمین و رودبار - کهنوج - قلعه گنج در جنوب استان کرمان به علت طغیان رودخانه مسدود و یا دارای محدودیت است.

پلیس راهور، همچنین از ترافیک نیمه سنگین در باند جنوبی آزادراه کرج - قزوین (از استاندارد تا پل فردیس) و باند جنوبی آزادراه تهران-کرج( از پل فردیس تا پل کلاک و محدوده گرمدره) خبرداد.

بر اساس این گزارش در استان های قزوین، گلستان، گیلان، همدان (اکثر محورها)، لرستان (محورهای بروجرد-اراک و خرم آباد - نورآباد) و مازندران (ارتفاعات محورهای کندوان و هراز) نیز بارش باران، گزارش شده است.

باند جنوبی آزادراه کرج - قزوین (از استاندارد تا پل فردیس) و باند جنوبی آزاد راه تهران-کرج( از پل فردیس تا پل کلاک و محدوده گرمدره) از ترافیک نیمه سنگین برخوردار است.

سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید