باشگاه میلان با پول چینی‌ها احیا می‌شود؟

کدخبر: ۱۶۵۱۸۱
یک کنسرسیوم چینی با پرداخت 740 میلیون پوند، باشگاه فوتبال میلان ایتالیا را از برلوسکونی خرید و حالا همه می خواهند ببیند شرایط این باشگاه بعد از مالکیت چینی ها چگونه خواهد شد
باشگاه میلان با پول چینی‌ها احیا می‌شود؟

سیلویو برلوسکونی مالک تیم میلان،بالاخره به طور رسمی باشگاهش را واگذار کرد. او که از سال 1986 رییس باشگاه میلان است، از امروز به بعد مالکیت روسونری را به یون گوگ لی-سرمایه گذار چینی- سپرد.

مبلغ این واگذاری 740 میلیون پوند بود.طبق اعلام مالکین جدید باشگاه،بودجه میلان برای فصل آینده نقل و انتقالات چیزی حدود 140 میلیون یورو خواهد بود.

در همین حال سیلویو برلوسکونی، رئیس سابق باشگاه میلان، تایید کرد که فروش این باشگاه برای بازگشت این تیم به جمع بهترین های فوتبال اروپا ضروری بود.«بعد از بیش از 30 سال، من جایگاه ریاست میلان را ترک می کنم. من با احساس و درد این کار را می کنم اما با این آگاهی که در فوتبال مدرن، برای رقابت در بالاترین سطح فوتبال اروپا و جهان، نیاز به سرمایه گذاری و منابع مالی است که تنها یک خانواده نمی تواند آن را تامین کند.باید ار آدریانو گالیانی تشکر کنم که سازنده خستگی ناپذیر و موتور میلان بود. و از صمیم قلب از همه طرفداران هم تشکر می کنم؛ میلیون ها نفری که در سراسر دنیا ورزشگاه ها را پر می کردند تا فریاد بزنند:زنده باد میلان.»

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید