محبوب ترین پیراهن ها در دنیای بسکتبال

کدخبر: ۱۶۵۱۸۴
در یک نظر سنجی پرفروش ترین پیراهن های بازیکنان و تیم های بسکتبال جهان معرفی شده است. این محبوبیت بر اساس میزان فروش پیراهن‌ها در سایت NBAStore. com سنجیده می‌شود.
محبوب ترین پیراهن ها در دنیای بسکتبال

به گزارش ایلنا،برای دومین فصل پیاپی است که پیراهن شماره 30 استیون کاری، گارد گلدن استیت و ریرز محبوب‌ترین پیراهن مسابقات بسکتبال آمریکا (NBA) می‌شود.

لبران جیمز، مهاجم کلیولند کاوالیرز در این فهرست دوم است و بعد از او کوین دورانت، مهاجم گلدن استیت قرار دارد. راسل وستبروک، گارد اوکلاهماسیتی و کایری اروینگ، گارد کلیولند هم در رده‌های چهارم و پنجم هستند.

وست‌بروک بالاترین رتبه خود را امسال تجربه کرده است. جیمی باتلر، بازیکن شیکاگو بولز هم در رده هشتم است و او هم در بالاترین رده دوران بازی‌اش قرار گرفته. جیانیس آنتتوکونمپو، مهاجم میلواکی باکس که در ژانویه به این فهرست وارد شد، رتبه‌اش از چهاردهم به نهم بهبود یافته است. جیمز هاردن، گارد هیوستن راکتس و یکی از نامزدهای اصلی عنوان MVP (باارزش‌ترین بازیکن فصل) هم در رده دهم است.

از سوی دیگر، از نظر فروش پیراهن تیم‌ها، گلدن استیت همچنان رتبه اول را به خود اختصاص داده و کلیولند، شیکاگو، لس‌آنجلس لیکرز و نیویورک نیکس در رده‌های بعدی هستند.

سه پیراهن محبوب بازیکنان NBA به این ترتیب هستند:

1- استیون کاری، گلدن استیت وریرز

2- لبران جیمز، کلیولند کاوالیرز

3- کوین دورانت، گلدن استیت وریرز

سه پیراهن محبوب تیم‌ها هم به این ترتیب هستند:

1- گلدن استیت وریرز

2- کلیولند کاوالیرز

3- شیکاگو بولز

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید