برخورد متفاوت با رئیس‌جمهور برکنار شده کره‌ جنوبی در زندان

کدخبر: ۱۶۵۲۸۸
براساس گزارش‌ها پارک گئون های، رئیس‌جمهور برکنار شده کره‌جنوبی از تمهیدات ویژه‌ای در زندان بهره‌مند است و یک سلول ویژه به او اختصاص داده شده است.

به گزارش ایسنا، روزنامه دیلی میل گزارش داد که "برخوردی ویژه" با پارک گئون های، رئیس‌جمهور برکنار شده کره‌ جنوبی در زندان می‌شود.

به گزارش دیلی‌ میل او ابتدا از حضور در سلولش به دلیل کثیف بودن امتناع کرده و گفت: تا زمانی که در این سلول کاغذ دیواری جدید استفاده نشود، حضور پیدا نخواهد کرد.

رسانه‌های محلی گزارش دادند: پس از آن او تا زمان پایان نوسازی سلولش اجازه پیدا کرد در دفتر مجلل نگهبانی زندان در بازداشتگاه بماند.

برخی گزارش‌ها حاکی از آن هستند که او تقاضا کرده کاغذ دیواری جدید در محل سلولش استفاده شود زیرا تاکید داشت که سلول کثیف به نظر می‌رسد.

همچنین گفته شده که او از دیگر زندانی‌ها جدا نگه داشته شده و سلولش که بسیار بزرگ است معمولا برای نگهداری شش زندانی استفاده می‌شده است.

مقام‌های زندان اتهام وارد شده مبنی بر رفتار ویژه با پارک گئون های را رد کرده و گفته‌اند این اقدام ناشی از تصمیمی اجتناب ناپذیر به منظور جدا کردن پارک از دیگر زندانی‌ها به سبب دلایل امنیتی بوده است.

پارک گئون های متهم است به اینکه با دوستش چوی سون سیل هم دست بوده تا بر شرکت بزرگ به منظور دادن پول به دو بنیاد متعلق به آنها فشار وارد کنند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید