پرسپولیس قهرمان لیگ شانزدهم شد

کدخبر: ۱۶۵۳۵۷
تیم فوتبال پرسپولیس موفق شد قهرمان شانزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران شود.
پرسپولیس قهرمان لیگ شانزدهم شد

در دومین روز ازآغازمسابقات هفته بیست وهفتم لیگ برتر فوتبال ایران، امروز پرسپولیس که مدعی شماره یک قهرمانی دراین فصل مسابقات بود موفق شد در تبریزحریف خود ماشین سازی را شکست دهد.

قرمزهای پایتخت این بازی را با نتیجه 2برصفر و با گل های علی علیپوردر ثانیه 29 و مهدی طارمی در دقیقه 69 و از روی نقطه پنالتی، به سود خود به پایان بردند تا با کسب 62 امتیاز ضمن قطعی کردن قهرمانی خود دراین فصل،زمینه سازسقوط تیم ماشین سازی به لیگ یک نیزشود.گل ثانیه ۲۹ علی علیپوربرای پرسپولیس سریع‌ترین گل لیگ شانزدهم بود.

پرسپولیس قبلا دو بار در سال های 80-81 و 86-87 موفق به قهرمانی درلیگ برتر شده بود و با این قهرمانی تعداد کسب جام هایش در این رویداد را به عدد 3 رساند تا با استقلال تهران از این حیث برابری کند.اما کماکان پرافتخار ترین تیم لیگ برتر سپاهان است که موفق شده 5 بار قهرمانی در لیگ برتر را جشن بگیرد.

قراراست جشن قهرمانی تیم پرسپولیس چهارشنبه 30 فروردین و درهفته بیست و هشتم مسابقات لیگ برترکه در استادیوم آزادی مقابل پدیده مشهد انجام می شود برگزارشود.

با توجه به اینکه هنوز سه هفته تا پایان مسابقات لیگ برتر مانده پرسپولیس می تواند حد اکثر 71 امتیاز درلیگ شانزدهم کسب کند و رکورد کسب امتیازدرمسابقات لیگ برتر را جا بجا کند.

دراین بازی اتفاق های جالبی رخ داد. حسین زرگر، داور این دیدار در بین دو نیمه دچار مصدومیت از ناحیه پا شد و جای خود را به داور چهارم داد.پیروز سیف‌الله‌پور، داور چهارم این دیدار نیز نیمه دوم را قضاوت کرد.همچنین دراواسط نیمه دوم تصویربرداراین بازی به گفته گزارشگر بازی مورد ضرب و شتم قرار گرفت و درلحظاتی تصویر برداری مطلوبی از بازی انجام نشد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید