پیش بینی افزایش کرایه‌های حمل و نقل عمومی پس از انتخابات

کدخبر: ۱۶۵۴۱۲
سخنگوی شورای شهر تهران با اشاره به نگاه متفاوت دولت به افزایش کرایه‌ها گفت: شرایط به گونه‌ای است که کرایه‌های حمل و نقل پس از انتخابات، افزایش می‌یابد.

رضا تقی‌پور در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به مصوبه شورای شهر تهران مبنی بر افزایش کرایه‌های حمل و نقل عمومی اعم از مترو و اتوبوس و همچنین تاکسی اظهار کرد: علیرغم اینکه افزایش‌ها بر اساس نرخ تورم بوده، اما فرمانداری تهران به مصوبات اعتراض کرده است.

وی ادامه داد: هر ساله شورای شهر تهران افزایش کرایه‌ها را بر اساس نرخ تورم در نظر می‌گیرد و این افزایش‌ها در ابتدای سال جاری اعمال می‌شود؛ اما امسال با توجه به برگزاری انتخابات، دولت بنایی ندارد این افزایش‌ها را در نظر بگیرد.

سخنگوی شورای شهر تهران افزود: با توجه به شرایط پیش آمده و ممانعت فرمانداری تهران و اعتراضات پی‌درپی آنها به مصوبه افزایش کرایه‌ها، پیش‌بینی می‌شود کرایه‌های حمل و نقل پس از انتخابات افزایش یابد.

وی ضمن انتقاد از نگاه سیاسی دولت به حوزه مدیریت شهری خاطرنشان کرد: این نگاه مشکلاتی را به وجود آورده است، چرا که هم‌اکنون شاهد هرج و مرج در خصوص دریافت کرایه‌های تاکسی در سطح شهر هستیم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    اخبار بیشتر در سرویس سایر رسانه ها
    کارگزاری مفید