اصلاح صورت با تیغ ممنوع

کدخبر: ۱۶۵۴۴۶
اصلاح صورت با تیغ مناسب نیست.استفاده نکردن از تیغ برای اصلاح صورت را بهترین راه درمان جوش ها دانست.

تیغ وسیله مناسبی برای اصلاح صورت نیست همایون مژدهی آذر با بیان اینکه تیغ وسیله مناسبی برای اصلاح صورت نیست، اظهار داشت: وقتی صورت با تیغ اصلاح می شود، موهای آن به جای این که از پوست بیرون بیایند، زیر پوست رشد کرده و به دور خود می پیچند و بیشتر می شوند بنابراین طبیعی است که برجستگی هایی به صورت جوش نمایان شده که  باعث حساسیت و آسیب به پوست و در مواردی منجر به زخم نیز شوند.

وی استفاده نکردن از تیغ برای اصلاح صورت را بهترین راه درمان جوش ها دانست و افزود: اگر کنار گذاشتن تیغ برای اصلاح صورت کار سختی است می توان از یک سوزن پاک و استریل برای بیرون آوردن موهای زیر پوست استفاده کرد اما این نکته را هم باید در نظر داشت که با اصلاح دوباره صورت توسط تیغ جوش ها دوباره باز می گردند.

وی ادامه داد: می توان از موبر ها برای اصلاح صورت کمک گرفت اما این روش هم ممکن است باعث تحریک پوست صورت شود بنابراین بهتر است که هر هفته فقط یک یا دو بار از این روش برای اصلاح صورت استفاده کرد.

یه گفته این متخصص پوست و مو باید از تیغ های اصلاح برقی و ماشین ریش تراش برای اصلاح صورت استفاده  کرد و به کار بردن خمیر های قبل و بعد از اصلاح می تواند تا حد قابل توجهی از بروز جوش در صورت هنگام اصلاح پیشگیری کند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید