جهش استقلالِ در حال سقوط

کدخبر: ۱۶۵۴۷۰
شاگردان منصوریان که ابتدای لیگ بدترین عملکرد را در تاریخ استقلال داشتند با نتایج درخشانی که کسب کردند پیشرفت چشمگیری در جدول داشتند.
جهش استقلالِ در حال سقوط

برد استقلال برابر صبای قم تیم منصوریان را به رتبه چهارم عملکرد آبی های تهرانی در ادوار لیگ برتر بعد از گذشت 27 بازی ابتدایی رساند.

شاگردان منصوریان که در هفته های ابتدایی لیگ یکی از بدترین شروع های تاریخ استقلال را تجربه کرده بودند، با کسب نتایج فوق العاده در نیم فصل دوم رفته به رفته پیشرفت کردند و حالا با کسب 51 امتیاز از 27 بازی، چهارمین عملکرد خوب آبی ها در لیگ برتر را به خود اختصاص داده اند. نکته جالب درباره سه عملکرد برتر استقلالی ها نسبت به تیم منصوریان این است که آبی پوشان در هر سه فصل به قهرمانی لیگ برتر رسیدند.

بهترین عملکرد استقلال تا پایان هفته بیست و هفتم به لیگ دوازدهم باز می گردد که استقلال با کسب 55 امتیاز در این سال توانست عنوان قهرمانی لیگ را به خود اختصاص بدهد. رتبه دوم این جدول به لیگ هشتم باز می گردد که استقلالی ها 53 امتیاز کسب کرده بودند و در لیگ پنجم نیز تیم قلعه نویی پس از سپری کردن 27 بازی، 52 امتیاز کسب کرده بود.

تیم منصوریان حالا با 51 امتیاز و تفاضل گل مثبت 17 در رده چهارم قرار دارد و می تواند با ادامه این روند خود، به رتبه های بهتری نیز دست یابد اما با توجه به قهرمانی پرسپولیس دست آبی ها دیگر به این عنوان نخواهد رسید.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۳۱ فروردین

      اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از…

    کارگزاری مفید