مخالفت با قرارداد5 ساله برانکو

کدخبر: ۱۶۵۴۷۲
بعد از قهرمانی پرسپولیس در لیگ برترسرپرست این باشگاه از عقد قرارداد بلند مدت 5 ساله با برانکو صحبت کرد اما کارشناس فوتبال ایران یکی ازمخالفان قرارداد بلند مدت با سرمربی پرسپولیس است.
مخالفت با قرارداد5 ساله برانکو

بیژن ذوالفقارنسب درباره قهرمانی تیم فوتبال پرسپولیس در لیگ شانزدهم گفت:« پرسپولیس از نیم فصل دوم لیگ گذشته تغییرات اساسی ایجاد کرد. آنها هم بازیکنان خوبی گرفتند و هم در روش بازی و نوع امتیازگیری عملکرد خوبی داشتند. در این تیم انضباط تاکتیکی مشاهده می شد و به همین دلیل توانستند به هدف خود برسند.»

وی درباره عملکرد برانکو ایوانکوویچ بیان داشت:« برانکوخیلی شانس آورد که در فوتبال ایران با حضور مدیریت باشگاه پرسپولیس و هیات مدیره کمترین حاشیه برایش ایجاد شد. آنها همه نیازهای این مربی را فراهم کردند که وجود چنین شرایطی در دو باشگاه استقلال و پرسپولیس کم سابقه بوده است. ما کمتر زمانی در پرسپولیس و حتی استقلال چنین فضایی را دیده بودیم و این فضا از عوامل مهم موفقیت پرسپولیس بود. البته برانکو هم از نظر فنی و از نظر بدنسازی درست عمل کرد.»

مشاور وزیر ورزش و جوانان درباره تمدید 5 ساله قرارداد برانکو گفت:« این از داستان های عجیب فوتبال ماست که گاهی افراط و تفریط صورت می گیرد. نه به آنکه به یک مربی یک سال هم زمان نمی دهیم نه به اینکه قرارداد او را 5 ساله تمدید می کنیم. فوتبال ما تجربه چنین کاری را نداشته است. من با قرارداد سه ساله برانکو موافقم. فوتبال گاهی وارد مراحل حساسی می شود و ممکن است نیاز به تغییرات باشد لذا از نظر من قرارداد سه ساله برای پیاده کردن برنامه های یک مربی و جا انداختن تفکرات وی کافی است.»

وی درباره عملکرد استقلال تهران در لیگ شانزدهم بیان داشت:« آنها عملکرد بسیار خوبی داشتند. استقلال بدعت ارزشمندی را در فوتبال ایران گذاشت و آن هم اعتماد به جوانان بود. کاری که استقلال در این فصل انجام داد کمتر از قهرمانی لیگ نبود.»

ذوالفقارنسب در پایان با اشاره به ضلع سوم مدعیان قهرمانی یعنی تراکتورسازی اذعان داشت: «عملکرد آنها خوب بود اما در چند هفته پایانی موضوعات اثرگذاری مانع موفقیت آنها شد. من نمی خواهم به بحث های تراکتورسازی ورود کنم اما در کل آنها اتفاقات اثرگذاری را شاهد بودند. فکر می کنم با تمام این تفاسیر تراکتورسازی سهمیه مستقیم لیگ قهرمانان آسیا را بگیرد.»

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید