انتقاد ترامپ از سیاستهای مهاجرتی اوباما

کدخبر: ۱۶۵۶۳۷
رئیس جمهور آمریکا با انتشار پیامی سیاست های مهاجرتی «باراک اوباما» را به باد انتقاد گرفت.

به گزارش مهر، «دونالد ترامپ» با انتشار پیامی در توئیتر نوشت: سیاست های ضعیف مهاجرتی دولت اوباما اجازه داد تا گروه های خلافکار در شهرهای سراسر آمریکا شکل بگیرند. ما این گروه های خلافکار را به سرعت جمع می کنیم.

رئیس جمهور آمریکا در حالی با انتشار این پیام در توئیتر به سیاست های مهاجرتی اوباما انتقاد کرده که صبح امروز نیز رویترز در گزارشی اعلام کرد: ترامپ قرار است با ادعای دفاع از کارگران و محصولات آمریکایی، زمینه دستکاری برنامه صدور روادید موقت برای نیروی کار خارجی را فراهم کند.

رئیس جمهوری آمریکا امروز سه شنبه فرمان اجرایی را امضا خواهد کرد که دستورالعمل نهادهای فدرال در خصوص اعمال تغییرات مناسب در برنامه صدور روادید موقت برای آن دسته از کارگران خارجی را شامل می شود که برای پر کردن مشاغل نیازمند به مهارت بالا به آمریکا مهاجرت می کنند.

به گفته دو منبع وابسته به کاخ سفید، ترامپ همچنین از فرمان «آمریکایی بخرید و آمریکایی استخدام کنید» برای اعمال تغییرات در شیوه خرید و تامین تدارکات دولتی استفاده خواهد کرد تا به این ترتیب استفاده از محصولات آمریکایی را در قراردادهای دولتی افزایش دهد.

این تغییرات در راستای تحقق شعار انتخاباتی ترامپ با عنوان «اول آمریکا» انجام می شود که بر مبنای آن چه در عرصه سیاست داخلی و چه خارجی، آمریکا بر همه مقدم است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید