اژه‌ای:دست به دست هم دهیم تا آسیب‌های اجتماعی کاهش یابد

کدخبر: ۱۶۵۷۵۳
معاون اول قوه قضاییه گفت: همه باید دست به دست هم دهیم تا اقدامات در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی به پیش رود، اختلاف نظرهایی هم وجود دارد که ان‌شاءالله حل می‌شود.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی‌اژه‌ای در گردهمایی روسای کل دادگستری، دادستان‌ها و معاونین اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم کل کشور به موضوع آسیب‌های اجتماعی، سیاست‌ها و راهبردهای قوه قضاییه در راستای کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی اشاره و اظهار کرد: موضوع نشست کاهش آسیب‌های اجتماعی است که بیان چند نکته خارج از لطف نیست. همه ما دو وظیفه داریم؛ یکی وظیفه اداری و مسئولیتی که در قوه قضاییه بر دوش ما است،‌ وظیفه بالاتر از این وظیفه،‌ وظیفه دینی و دِینی ما است. در فرمایشات دوستان دیدم که دغدغه‌های مقام معظم رهبری جواب مثبت داده شد، به این معنا که همه ذهن‌ها مشغول شد که تکلیف سنگین داریم و همه احساس مسئولیت کردند.

سخنگوی قوه قضاییه با تشکر از معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه به عنوان نیروی خلاق و دلسوز گفت: ایشان اهتمام فراوانی برای اجرایی کردن منویات رهبری داشته‌اند. کار بسیار سنگین است و ابعاد گوناگونی دارد. همه باید دست به دست هم دهیم تا کار پیش برود. اختلاف نظرهایی هم وجود دارد که ان‌شاءالله حل می‌شود. اگر در این مجالس موضوع مشخص شده با مصادیق محدودتری مورد ارزیابی قرار گیرد نتیجه‌گیری بهتری خواهیم داشت.

وی افزود: نکته قابل توجه دیگر اینکه در مورد نشست‌هایی که روسای کل در آن حضور داشته باشند که در طول سال برگزار می‌شود باید برنامه‌ریزی انجام شود. همچنین استفاده بهینه از ظرفیت سازمان صداوسیما باید وجود داشته باشد. من عضو شورای نظارت بر صداوسیما هستم اگر انتقاد،‌ نقطه نظر یا پیشنهادی دارید آن را یا به سازمان صداوسیما برسانید یا به صورت مکتوب در اختیار ما قرار دهید تا اقدامات لازم انجام شود؛ زیرا کاملاً  آمادگی وجود دارد تا هر آنچه احساس می‌کنید برای تعالی کشور لازم است در کنار تمام محدویت‌ها اجرایی شود.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید