تراکتورسازی جای استقلال را در جدول گرفت

کدخبر: ۱۶۵۸۰۹
تراکتورسازی موفق شد در نبرد حساس این هفته فوتبال ایران استقلال را شکست داده تا یک گام بزرگ برای نایب قهرمانی لیگ و کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا برای سال بعد بردارد
تراکتورسازی جای استقلال را در جدول گرفت

در ادامه هفته بیست و هشتم لیگ برتر،امروز تراکتورسازی و استقلال به مصاف هم رفتند که در این بازی شاگردان قلعه نویی به پیروزی یک بر صفر دست یافتند.

در این مسابقه تراکتورسازی از نفرات زیر استفاده کرد: محمدرضا اخباری، خالد شفیعی، محمدرضا مهدی زاده، محمد ایرانپوریان، سعید آقایی، مهدی کیانی، محمد نوری، شهرام گودرزی، مهدی شریفی(75 - علی طاهران)، محمد ابراهیمی و فرزاد حاتمی.

استقلال هم با مهدی رحمتی، رابسون، پادوانی، میلاد زکی پور، خسرو حیدری، امید ابراهیمی، امید نورافکن، فرشید اسماعیلی(69 - مجتبی حق دوست)، جابر انصاری، بهنام برزای(57- علی قربانی) و کاوه رضایی به مصاف رقیب خود شتافت. در این مسابقه نیمه اول به شکلی پایاپای سپری شد و با وجود فرصت هایی که دو تیم داشتند مسابقه بدون گل خاتمه یافت. در نیمه دوم هم کار دو تیم به همان شکل دنبال شد. استقلالی ها که در نیمه اول دو بار تا آستانه تک به تک با اخباری پیش رفته بودند در این نیمه هم می توانستند توسط کاوه رضایی به گل دست یابند که این بازیکن موقعیت خود را از دست داد. تراکتوری ها هم که بیشتر به پرتاب های اوت خالد شفیعی چشم دوخته بودند چندین بار موقعیتهایی نصفه و نیمه ایجاد کردند اما این محمد ابراهیمی بود که از فاصله 30 متری با شوتی زمینی دروازه استقلال را گشود تا تراکتور در دقیقه 87 از استقلال پیش افتاده و برد بازی رفت خود را تکرار کند. حالا تراکتور در فاصله دو هفته مانده به پایان لیگ با 53 امتیاز جایگاه دوم را از استقلال 51 امتیازی گرفته است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید