تقابل جذاب دو سرمربی در لیگ قهرمانان اروپا

سیمئونه بدنبال شکستن طلسم رئال در«چمپیونز لیگ»

کدخبر: ۱۶۵۸۶۶
رئال مادرید و اتلتیکو مادرید در حالی نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را برگزار خواهند کرد که در سه فصل گذشته، دو بار در فینال چمپیونزلیگ برابر هم قرار گرفته‌اند.
سیمئونه بدنبال شکستن طلسم رئال در«چمپیونز لیگ»

دو بازی‌ای که با برتری رئال به پایان رسید و البته در هر دو بازی اتلتیکو شانس برتری را داشته و مغلوب محض نبوده. حالا سیمئونه و شاگردانش می‌خواهند در سومین رقابت اروپایی با رئال در سال‌های اخیر، بالاخره دست پر زمین بازی را ترک کنند؛ و با توجه به دو بازی رفت و برگشت، چنین شانسی هم کم نخواهد بود.

در فینال 2014 اتلتیکو تا دقیقه 90 با یک گل از رئال پیش بود اما ضربه سر سرخیو راموس در لحظات پایانی، کار را به وقت اضافه کشاند. در 30 دقیقه وقت اضافه بازیکنان اتلتیکو که هم از نظر روانی و هم از نظر فیزیکی مقابل رئال کم آورده بودند، 3 گل دیگر هم خوردند تا رئال با یک پیروزی قدرتمندانه دهمین قهرمانی خود در رقابت‌های اروپایی را جشن بگیرد.

دو فصل بعد از فینال لیسبون، این بار در میلان ایتالیا، رئال و اتلتیکو دوباره برابر هم قرار گرفتند تا برای جام قهرمانی اروپا رقابت کنند. این بار هم مثل 2014، بازی بسیار نزدیک دنبال شد و بعد از تساوی 1-1، کار به وقت اضافه کشید و در نهایت به ضربات پنالتی. در ضربات پنالتی این شاگردان زیدان بودند که توانستند با تمرکز بیشتر کار کنند و به یک پیروزی بزرگ برسند تا دست سیمئونه و شاگردانش دوباره از جام قهرمانی چمپیونزلیگ کوتاه بماند.

حالا این بار اتلتیکو و رئال در نیمه نهایی لیگ قهرمانان برابر هم قرار خواهند گرفت تا برای رسیدن به فینال با هم بجنگند. بازی اول در سانتیاگو برنابئو برگزار خواهد شد و در بازی برگشت هم اتلتیکو در وینسنته کالدرون پذیرای کهکشانی‌ها خواهد بود. نکته‌ای که امیدها را برای سیمئونه و شاگردانش زنده نگه می‌دارد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید