منصوریان به دنبال شاگردان سابقش

کدخبر: ۱۶۵۹۹۰
با اینکه سرمربی تیم استقلال تهران چند بار تاکید کرده برای مسابقات فصل اینده نیاز زیادی به بازیکن جدید ندارد اما این تیم در چند پست نیاز به تقویت دارد و از سوی دیگر شنیده می شود چند بازیکن این تیم نیز مایل به تمدید قرارداد نیستند.
منصوریان به دنبال شاگردان سابقش

بعد از انتشار اخباری مبنی بر اینکه استقلال و علیرضا منصوریان به دنبال به خدمت گرفتن مهدی شیری از تیم پیکان هستند، شایعه‌ای دیگر در رسانه‌ها مطرح شده و آن احتمال جذب محمد دانشگر مدافع نفت از سوی استقلال است. دانشگر فصل قبل توسط منصوریان به ترکیب اصلی این تیم اضافه شد و بازی‌های خوبی انجام داد. او البته امسال در تیم نفت علی دایی جایگاه گذشته را ندارد اما در تعدادی از بازی‌های این تیم به عنوان بازیکن ثابت به میدان رفته است. او فصل قبل در بازی مقابل پرسپولیس یک گل به این تیم زد.

به نظر می‌رسد منصوریان برای فصل آینده هم روی تعدادی از شاگردانش در تیم نفت برای بازی در استقلال حساب کرده است. او در ابتدا و میانه این فصل هم علی قربانی، میلاد زکی‌پور، مجتبی حقدوست و لئاندرو پادوانی را هم به استقلال آورد و پیش‌بینی می‌شود بیشتر خریدهای او برای فصل آینده هم از جمع شاگردان سابقش در نفت باشد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید