اعلام شرایط استفاده از اینترنت فیبرنوری مخابرات

کدخبر: ۱۶۶۲۸۸
شرکت مخابرات ایران امکان استفاده از فیبرنوری را در زیر ساخت اینترنت ایران فراهم کرده است. با استفاده از فیبر نوری سرعت اینترنت مشترکان چند برابرخواهد شد. این طرح اخیرا با حضور معاون اول رییس جمهوری مورد بهره برداری قرار گرفت و حالا معاون بازاریابی شرکت مخابرات شرایط استفاده از این مزیت را اعلام کرده است.
اعلام شرایط استفاده از اینترنت فیبرنوری مخابرات

 داود زارعیان در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در خصوص جزئیات دریافت سرویس روی شبکه فیبرنوری مخابرات (تانوما) گفت: متقاضیان دریافت سرویس فیبرنوری مخابرات از امروز می‌توانند به پرتال شرکت مراجعه کند و در بخش «تانوما» با وارد کردن شماره تلفن خود از امکان دریافت سرویس مطلع شود.

وی افزود:‌ در صورت وجود امکانات در منطقه مورد تقاضا درخواست مشتری تأیید می‌شود و ثبت‌نام نهایی صورت می‌گیرد و در صورتی که امکانات در آن منطقه وجود نداشته باشد مشتری با ارائه درخواست در نوبت واگذاری قرار می‌گیرد.

زارعیان خاطرنشان کرد: در حال حاضر در 8 شهر یک میلیون پورت فیبرنوری آماده‌ واگذاری است و برنامه توسعه حدود تا 2 تا 3 میلیون پورت تا پایان سال وجود دارد.

معاون مشتریان و بازاریابی شرکت مخابرات ایران افزود: مناطق قابل دریافت فیبرنوری در تهران پراکنده است که از طریق پرتال شرکت مخابرات در دسترس قرار گرفته است و در مجموع حدود 400 تا 500 پورت نوری در فاز نخست برای تهران آماده شده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر تجهیزات شبکه دسترسی فیبرنوری مخابرات تا پشت منازل کشیده شده و در مرحله بعدی با ورود تجهیزات ارائه سرویس در خانه‌ها آغاز می‌شود.

زارعیان تصریح کرد: دریافت سرویس در مناطق آماده بلافاصله صورت می‌گیرد.

معاون مشتریان و بازاریابی شرکت مخابرات ایران گفت: در این مرحله سرویسی که روی شبکه دسترسی فیبرنوری به متقاضیان ارائه می‌شود اینترنت پرسرعت است که با توجه به علاقه و نیاز مشتری سرویس‌های دیگر روی اینترنت قابل دریافت است.

وی خاطرنشان کرد: تعرفه سرویس اینترنت در بستر شبکه فیبرنوری مخابرات مانند تعرفه سرویس ADSL مصوب کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات است و تغییر تعرفه‌‌ای ایجاد نشده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید