الهلال و الریان نمی توانند تبانی کنند

کدخبر: ۱۶۶۲۹۷
با تساوی دیشب پرسپولیس و الهلال صعود تیم عربستانی به مرحله بعد قطعی شد و 3 تیم دیگر این گروه برای دوم شدن در هفته آخر رقابتی سخت و نفسگیر خواهند داشت.
الهلال و الریان نمی توانند تبانی کنند

از نظر ریاضی سرنوشت صعود پرسپولیس از اختیار این تیم خارج شده و شاگردان برانکو حتی با پیروزی بر الوحده امارات، ممکن است از صعود به مرحله بعد بازبمانند. این اتفاق وقتی خواهد افتاد که در بازی همزمان با بازی پرسپولیس و الوحده در هفته آخر، الریان بر الهلال عربستان غلبه کند. اما واقعا چقدر این احتمال وجود دارد که الهلال در زمین الریان شکست بخورد و پرسپولیس حذف شود؟

الهلال که صعودش به مرحله بعد قطعی شده؛ با یک تساوی هم مقابل الریان صدرنشین گروه خواهد شد و به مصاف تیم دوم گروه B خواهد رفت که احتمالا یکی از تیم‌های استقلال خوزستان و الفتح عربستان خواهد بود. اما اگر الهلال به الریان ببازد تا پرسپولیس صعود نکند، در گروه خود دوم خواهد شد و به احتمال زیاد حریف تیم اول گروه B خواهد شد که به نظر می‌رسد لخویای قطر خواهد بود. این تیم قطری در بازی آخر خود میزبان الفتح عربستان است و صدرنشینی‌اش در گروه B قطعی به نظر می رسد. با توجه به قدرت بالای لخویا، عجیب و دور از انتظار نیست که الهلال تمایلی به رویارویی با این تیم نداشته باشد. الهلال برای رودررو نشدن با العین، نیاز به صدرنشینی در گروه خود دارد و این فقط با پیروزی بر الریان به دست می‌آید. به همین دلیل، احتمال تبانی الهلال با الریان برای صعود هر دو تیم به مرحله بعد برای حذف پرسپولیس تقریبا صفر است و همین می‌تواند پرسپولیسی‌ها را به صعود به مرحله بعد امیدوار کند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید