دلیل عصبانیت های سید جلال حسینی چیست؟

کدخبر: ۱۶۶۳۰۰
کاپیتان پرسپولیس در چند بازی اخیر تیمش چه درون زمین و چه در خارج از آن چهره برافروخته و عصبی داشته و در این بین بازیکنان خودی نیز از عصبانیتش در امان نبودند.
دلیل عصبانیت های سید جلال حسینی چیست؟

بانک ورزش- جلال حسینی و حسین ماهینی در بیشتر تمرینات پرسپولیس با هم زوج هستند و در اغلب اردوها مثل همین سفر به عمان برای بازی با الهلال با یکدیگر هم‌اتاق هم می‌شوند. ماهینی امسال تقریبا در تمام مسابقات پرسپولیس کنار جلال به میدان رفته و حداقل در سه پست با حسینی هم‌بازی بوده است. با این وجود شوخی نه‌چندان تند ماهینی با حسینی در آیتم طنز برنامه نود حسابی باعث عصبانیت جلال شد؛ طوری که شماره4 سرخپوشان بلافاصله دو مصاحبه بسیار جدی و جنجالی علیه این بازیکن و البته مهدی طارمی انجام داد. بچه‌های پرسپولیس به شوخی می‌گفتند جلال همیشه ماهینی را مقصر می‌داند و حتی طعم نامطبوع قهوه‌اش را هم از چشم این مدافع بوشهری می‌بیند! با این وجود حسینی در مصاحبه‌اش گفت همه اینها ادابازی است، او کاری به ماهینی ندارد و اینجور شوخی‌ها به درد خود بازیکنان می‌خورد. البته ماهینی در تمرین روز بعد سعی کرد خودش را به جلال نزدیک کند که نتیجه مناسبی نگرفت و حالا بعد از چند روز تازه روابط طرفین در حال ترمیم است.

شاید از نظر خیلی‌ها واکنش تند جلال حسینی تناسب چندانی با شوخی آرام ماهینی نداشته باشد، اما ظاهرا پشت پرده داستان این است که جلال همیشه به این بازیکن شدیدا احترام گذاشته و بنابراین توقع نداشته ماهینی در یک برنامه پربیننده به شوخی با او بپردازد. جلال از ابتدای لیگ شانزدهم به عنوان کاپیتان اول پرسپولیس انتخاب شد که کاملا هم طبیعی به نظر می‌رسید. با این وجود او در برخی از مسابقات دوستانه تیمش داوطلبانه بازوبند کاپیتانی را به دست ماهینی بسته تا به او ادای احترام کند. از جمله مسابقات دوستانه‌ای که این اتفاق در آن رخ داده، می‌توان به بازی پرسپولیس با شهرداری ورامین اشاره کرد که اواخر آذر سال گذشته برگزار شد. نکته ویژه این بازی آن بود که امید عالیشاه هم در ترکیب قرمزها حضور داشت، اما جلال بازوبند را به ماهینی سپرد. این در حالی است که خود حسینی هم در این بازی فیکس بود و برای تیمش به میدان رفت. همچنین در دی‌ماه95 هم این اتفاق تکرار شد و در حالی که جلال در زمین حضور داشت، بازوبند کاپیتانی پرسپولیس را در بازی تدارکاتی با پارس جنوبی به حسین ماهینی داد. این مساله نشان می‌دهد سیم خاردار سرخ‌ها احترام ویژه‌ای برای ماهینی قائل بوده و فکرش را هم نمی‌کرده در این شرایط، سوژه خنده حسین و دوستانش شود. به هر حال امروز به نظر می‌رسد تنش‌ها رفع شده و کدورتی باقی نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید