طارمی بدنبال نهمین آقای گلی باشگاه پرسپولیس

کدخبر: ۱۶۶۵۶۵
مسابقات هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال کشور در حالی از امروز آغاز می شود که چهار بازیکن بدنبال رسیدن به عنوان آقای گلی مسابقات هستند.در این بین شانس بازیکن پرسپولیس و فولاد بیشتر از بقیه به نظر می رسد
طارمی بدنبال نهمین آقای گلی باشگاه پرسپولیس

در هفته بیست و هشتم، بازی فولاد خوزستان و استقلال خوزستان، با سه گل به سود آبی پوشان خوزستانی تمام شد. تنها بازیکن فولاد که در این بازی یک پیروزی کوچک به دست آورد ساسان انصاری بود که تک‌گل قرمزها را زد تا 16 گله شود و در فاصله‌ی دو هفته مانده به پایان لیگ در کنار طارمی در صدر جدول گلزنان قرار گیرد.

 ساسان و 6 پنالتی: انصاری که با پایان هفته چهارم لیگ از جمع پرسپولیسی ها جدا به فولاد خوزستان پیوست از هفته پنجم رقابت های لیگ برتر در تمام بازی ها به عنوان یار ثابت برای فولاد به میدان رفته و موفق به ثبت 16 گل نیز شده است. این مهاجم در فصل جاری 2250 دقیقه برای فولاد بازی کرده و 16 بار موفق به باز کردن دروازه حریفان شده است. از 16 گلی که انصاری درکارنامه دارد 6 گل از روی نقطه پنالتی و 10 گل در جریان بازی به ثمر رسیده است. 

طارمی و تنها یک پنالتی: طارمی با توجه به اتفاقات ابتدای فصل در سه بازی اول به عنوان یار تعویضی به میدان می آمد، با گذشت مدتی کوتاه با عملکرد بسیار خوب خود، برانکو را مجاب کرد تا از او به عنوان بازیکن ثابت سرخپوشان استفاده کند. طارمی که فصل گذشته با 16 گل توانسته بود آقای گل لیگ پانزدهم شود برای تکرار عنوان آقای گلی کوتاه نیامد. طارمی در فصل جاری 2268 دقیقه برای سرخپوشان بازی کرده و 15 گل در جریان بازی و یک گل نیز از روی نقطه پنالتی به ثمر رسانده است.

 وضعیت مشابه این دو نفر: جالب اینجاست که طارمی و انصاری در بازی های ابتدای فصل وضعیت نسبتا مشابهی داشتند. هرچند طارمی در جمع سرخپوشان حضور داشت اما چون در تمرینات ابتدای فصل حضور نداشت در چند بازی ابتدای فصل به عنوان یار تعویضی و در دقایق پایانی به زمین آمد. در آن سو ساسان انصاری که ابتدای فصل با قراردادی دو ساله به پرسپولیس پیوسته بود، در انتهای هفته چهارم فصل و با یک تصمیم انفجاری و بسیار مهم در آخرین لحظات نقل و انتقالاتی لیگ از جمع سرخپوشان جدا و به تیم فولاد خوزستان پیوست.

 انصاری، شاید دومین آقای گل تاریخ فولاد:  اگر انصاری آقای گل شود دومین بازیکن تاریخ باشگاه فولاد خواهد بود که به این عنوان دست یافته است. پیشتر رضا نوروزی در لیگ دهم با 24 گل زده این عنوان را برای فولاد به دست آورده بود، در سالی که قرمزهای اهواز قهرمان لیگ برتر شدند. 

شانس نهمین آقای گلی در تاریخ پرسپولیس: اگر طارمی آقای گل شود پرسپولیس را به نهمین آقای گلی خود در تاریخش خواهد رساند.

با توجه به اینکه قهرمانی پرسپولیس در هفته بیست و هفتم و بعد از برد برابر ماشین سازی مسجل شد و این تیم در هفته بیست و هشتم و بعد از برد مقابل پدیده مشهد جشن قهرمانی برگزار کرد، این روزها بنظر می رسد جذاب ترین جدال لیگ دوئل طارمی و انصاری برای آقای گلی لیگ شانزدهم باشد.  طارمی و انصاری از همان روزهای ابتدای فصل نشان دادند که برای کسب عنوان آقای گلی خواهند جنگید و به هیچ عنوان از مواضع خود کوتاه نخواهند آمد اما باید دید که در نهایت این دوئل تمام عیار که از همان روزهای ابتدای لیگ شانزدهم شروع شد به سود چه کسی به پایان خواهد رسید؟ طارمی یا انصاری؟

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید