پیشنهاد بشیکتاش به بیرانوند واقعی است؟

کدخبر: ۱۶۶۸۶۰
شایعه پیشنهاد بشیکتاش به علیرضا بیرانوند، بحث جدایی او از پرسپولیس و عملی شدن تهدیدش را جدی کرده است.
پیشنهاد بشیکتاش به بیرانوند واقعی است؟

به گزارش سایت ورزش نویس، بشیکتاش صدرنشین سوپرلیگ پرستاره ترکیه است و حضور یک دروازه‌بان ایرانی در این تیم، می‌تواند اتفاق بزرگی برای فوتبال ایران باشد. سوال اینجاست این پیشنهاد، چقدر رنگ واقعیت دارد؟

کارنامه دروازه‌بان‌های ایرانی در فوتبال اروپا، نشان می‌دهد لژیونر شدن برای گلرهای کشورمان کار راحتی نیست. از حجازی و عابدزاده گرفته تا مهدی رحمتی، هیچکدام به کشورهای اروپایی لژیونر نشدند و حضور سوشا، نکیسا یا حقیقی در لیگ‌های اروپایی هم به تیم‌های درجه چندمی خلاصه می‌شود. در این شرایط، ادعای حضور بیرانوند در بشیکتاش کمی عجیب به نظر می‌رسد.

کاپیتان اول و گلر بشیکتاش یعنی تولگا زنگین، در حال حاضر نیمکت نشین است و فابریسیوی اسپانیایی که این فصل به این باشگاه پیوسته به جای او بازی می‌کند. فابریسیو، تا سال 2019 با بشیکتاش قرارداد دارد و با توجه به داشتن بهترین خط دفاعی لیگ، احتمالا تغییری در پست او انجام نمی‌شود. ضمن اینکه حتی اگر این باشگاه بخواهد دروازه‌بانی بزرگتری به خدمت بگیرد، بعید است سراغ بیرانوند بیاید. بشیکتاش در حال حاضر بازیکنان بزرگی مثل کوارسما، دمبابا، میتروویچ، توسیچ و بابل را در ترکیبش دارد و برای پست دروازه‌بانی هم دلیلی ندارد جای دروازه‌بان اسپانیایی‌اش را با دروازه‌بان فعلی پرسپولیس عوض کند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید