منشا به سرنوشت دیگرمهاجم پرسپولیس دچارمی شود؟

کدخبر: ۱۶۶۸۷۷
مهاجم نیجریه ایی پیکان سخت مورد نظر باشگاه پرسپولیس است. خود این بازیکن هم تمایل دارد به این باشگاه بپیوندد. اما ممکن است با آمدن وی به این تیم سرنوشتش با دیگر مهاجم آفریقایی سابق قرمزها برابری کند
منشا به سرنوشت دیگرمهاجم پرسپولیس دچارمی شود؟

به گزارش ایلنا، با محرومیت گادوین منشا از هفته سی‌ام رقابت‌های لیگ برتر فصل شانزدهم برای این بازیکن تمام شد و او باید به احتمال زیاد به دنبال مذاکره با تیم‌های خواهانش برود و به زودی تیم جدید این بازیکن مشخص خواهد شد.

منشا با 15 گل زده در ترکیب تیم پیکان توانسته توانایی‌های خودش را به خوبی در خط حمله نشان دهد و حالا تیم‌هایی مثل استقلال؛ پرسپولیس و سپاهان خواهان او هستند. 

وضعیت حال حاضر منشا فوتبال‌دوستان را به یاد یک مهاجم‌ دیگر از قاره آفریقا می‌اندازد که در لیگ هفتم پیراهن پیکان را پوشید و فصل بعد مشتریان زیادی در نقل و انتقالات پیدا کرد.

ابراهیم توره، مهاجم سنگالی در لیگ هفتم موفق شد 13 بار برای پیکان گلزنی کند و در فصل نقل و انتقالات با وجود رقابت‌ سختی که میان استقلال - سپاهان و پرسپولیس برای جذب این بازیکن به وجود آمد در نهایت با قراردادی سنگین به پرسپولیس پیوست.

توره در پرسپولیس دوران موفقی نداشت ولی پس از آن راهی سپاهان شد و 2 فصل خوب را در این تیم سپری کرد و در نهایت با پیوستن به موناکوی فرانسه برای همیشه از لیگ ایران رفت.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید