آمار علیه بیرانوند

کدخبر: ۱۶۷۰۲۱
مصاحبه بیرانوند پس از بازی پرسپولیس و ذوب آهن، حسابی هواداران این تیم را عصبانی کرد. بیرانوند گفته بود پرسپولیسی‌ها خواب این قهرمانی را هم نمی‌دیدند و بعد از بازی با الوحده، از این باشگاه جدا خواهد شد. دروازه‌بان شماره یک تیم ملی، این فصل نقش مهمی در قهرمانی این تیم داشته اما آمار، نشان می‌دهد پرسپولیسی‌ها بدون او و حتی با رادوشوویچ هم قهرمان لیگ برتر می‌شدند.
آمار علیه بیرانوند

بیرانوند این فصل 5 بازی را بخاطر مصدومیت از دست داد و به جای او رادوشوویچ درون دروازه قرار گرفت. حریفان پرسپولیس، از ذوب آهن مدعی سهمیه تا ماشین‌سازی ته جدولی بودند. رادوشوویچ در این 5 بازی، فقط 2 گل خورد و دروازه تیمش را با میانگین 0.4 گل خورده در هر بازی ترک کرد. بیرانوند در 24 بازی دیگر، دروازه‌بان پرسپولیس بوده و 11 گل خورده است. میانگین 0.46 گل خورده در هر بازی، که حتی از میانگین گل‌های خورده رادوشوویچ هم بالاتر می‌رود.

خط دفاع پرسپولیس و سیستم‌های برانکو، این فصل خط دفاعی غیر قابل نفوذ و خط حمله‌ای گلزن برای سرخپوشان ساخته‌اند. تیمی که اول فصل بدون طارمی می‌برد، بدون بیرانوند به بردهایش ادامه داد و آخر فصل جای خالی رضاییان را هم احساس نکرد. موضوعی که شاید، یادآوری آن به بیرانوند تصور او از نقشش در قهرمانی پرسپولیس را واقع بینانه‌تر کند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید