مدافع تیم ملی به استقلال می آید؟

کدخبر: ۱۶۷۰۲۶
استقلال خود را برای نقل و انتقالات فصل اینده آماده می کند. در این میان ممکن است چند بازیکن در خط دفاع تیم منصوریان از این تیم جدا شوند. بر همین اساس احتمال حضور دفاع تیم ملی فوتبال در این باشگاه برای فصل بعد وجود دارد
مدافع تیم ملی به استقلال می آید؟

پندار توفیقی دبیر هیات مدیره استقلال و مسئول نقل و انتقالات این باشگاه می‌گوید تا وضعیت جذب بازیکنان به این تیم قطعی نشود، صحبت روشنی نخواهد کرد.

وی در پاسخ به سوالی درباره کاوه رضایی و امید ابراهیمی گفت: این دو بازیکن، بازیکنان استقلال هستند و طبق نامه آقای منصوریان ما تلاش می‌کنیم تا قرارداد همه بازیکنان را تمدید کنیم. طبعا مذاکرات ادامه دارد و ما تلاش خود را خواهیم کرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا استقلال ورودی هم خواهد داشت، گفت: همان طور که گفتم تلاش‌مان روی تمدید قراردادهاست. چهار بازیکن از جمع ما جدا شدند و ما جای خالی داریم. چشمی و جپارف هم به جمع ما بازمی‌گردند. درباره جپارف هم باید بگویم که قرارداد ما با سپاهان محکم است و مشکلی در این زمینه نیست.

توفیقی در پایان و در پاسخ به سوالی درباره جذب پژمان منتظری به استقلال اظهار کرد: درباره هیچ بازیکنی تا کار تمام نشود صحبت نمی‌کنیم و اگر بازیکنی مد نظر منصوریان باشد با او مذاکره خواهیم کرد. فعلا هیچ چیزی درباره ورودی‌ها و خروجی‌های ما مشخص نیست

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید