ساخت اپلیکیشن برای کنترل رفتارهای آنلاین کودکان

کدخبر: ۱۶۷۱۸۴
سامسونگ یک اپلیکیشن جدید برای کنترل رفتارهای آنلاین کودکان عرضه کرد
ساخت اپلیکیشن برای کنترل رفتارهای آنلاین کودکان

در دنیای دیجیتال امروزی پدر و مادر بودن کار بسیاری دشواری است و والدین بسیاری از مواقع نمی دانند که کودکانشان از اینترنت چه استفاده‌هایی می کنند. به همین دلیل اپلیکیشن‌هایی طراحی شده اند که به والدین امکان می دهند فعالیت‌های آنلاین فرزندانشان را کنترل کنند، اینکه کودکانشان چه چیزی تماشا می‌کنند، چه میزان آنلاین هستند و غیره. انواع مختلفی از اپلیکیشن‌های کنترل والدین در استورها وجود دارند و اکنون شرکت سامسونگ نیز نمونه اختصاصی خود را به بازار عرضه کرده است. با تک شات همراه باشید.

 این اپلیکیشن جدید که مارشمالو نام دارد و انتخابش نیز ربطی به جدیدترین نسخه از سیستم عامل اندروید ندارد، به منظور ترغیب کودکان به استفاده کمتر از گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها طراحی شده است، یعنی به جای استفاده از اجبار، مارشمالو از تشویق های مثبت استفاده می‌کند تا کودکان به جای اینکه تحت فشار باشند، خودشان با اراده خودشان تصمیم بگیرند.

 به این ترتیب در عین اینکه والدین می‌توانند رفتارهای آنلاین کودکان خود را کنترل کنند، این اپلیکیشن به کودکانی که خودشان بخواند در بازه‌های کوتاه تری از گوشی یا تبلت‌شان استفاده کنند، جایزه می‌دهد. اعطای مدال‌های مختلف یکی از جوایز مارشمالو هستند، این اپلیکیشن هم چنین کارت های هدیه مختلفی را به کودکان می‌دهد که می توانند با استفاده از آنها از Best Buy، Amazon و Dunkin Donuts خرید کنند، البته این خریدها باید با مجوز والدین انجام شوند. 

این اپلیکیشن به صورت رایگان از پلی استور گوگل قابل دانلود است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید