بررسی دلایل نا آرام بودن پرسپولیس

کدخبر: ۱۶۷۲۵۷
پرسپولیس بعد از قهرمانی در لیگ اوضاع چندان خوبی را سپری نمی‌کند و ممکن است در آینده نزدیک شاهد اتفاقات زیادی در این باشگاه باشیم.
بررسی دلایل نا آرام بودن پرسپولیس

پرسپولیس در حالی ظهر امروز (چهارشنبه) عازم مشهد شد که اخبار خوبی از این تیم شنیده نمی‌شود. سرخپوشان ناراضی به شرطی حاضر به شکست اعتصاب جنجال‌ساز خود شدند که باشگاه خیلی سریع پرداختی به آنها داشته باشد اما این اتفاق هنوز رخ نداده و آنها بابت این موضوع سخت دلخورند.

مسدودی حساب باشگاه پرسپولیس هم باعث شده که این باشگاه فعلا نتواند پرداختی به بازیکنان داشته باشد و اگر این روند تا روز بازی دوشنبه آینده با الوحده ادامه داشته باشد خیلی به سود این تیم نخواهد بود. شاگردان برانکو در طول این هفته بیشتر از اینکه روی تمرینات تمرکز کنند به فکر مطالبات خود از باشگاه بودند و اعتقاد داشتند اگر مدیریت فعلی نمی‌تواند با آنها تسویه حساب کند بهتر است جای خود را به فرد دیگری بدهد.

علی‌اکبر طاهری که فکر می‌کرد به خاطر بستن قرارداد‌های خوب با سرخپوشان و پرداختی 70 درصد قراداد آنها (بدون در نظر گرفتن پاداش‌ها و آپشن‌ها) محبوبیت زیادی بین بازیکنان دارد از آخرین جلسه‌اش با آنها متوجه خیلی از مسائل شد و به همین خاطر برای ادامه کار در پرسپولیس از انگیزه قبل برخوردار نیست. در حقیقت وقتی بازیکنان پرسپولیس بعد از شنیدن صحبت‌ها و وعده‌های طاهری حاضر به شکستن اعتصاب خود نشدند این مسئله آن قدر برای سرپرست این باشگاه  گران تمام شد که خستگی یک فصل کار بر تنش ماند.

طاهری استعفا می‌دهد؟

سرپرست باشگاه پرسپولیس روز‌های سختی را در این باشگاه پیش‌رو خواهد داشت. از تسویه حساب با بازیکنان و مربیان گرفته تا پرداخت طلب مانوئل ژوزه و دستیارانش که به زودی حکم آنها از سوی فیفا صادر می‌شود. در کنار این مسئله بازیکنانی که محمد ترکاشوند برای فصل بعد با آنها توافق کرده (گادوین منشا، شجاع‌ خلیل‌زاده، سعید آقایی و فرشید باقری) در صورت دریافت پیش قرارداد، ثبت قرارداد خواهند کرد. از طرفی بازیکنان فعلی پرسپولیس هم برای فصل جدید در تابستان پیش قرارداد‌ می‌خواهند و مدیریت این باشگاه باید حداقل 30 میلیارد بودجه برای این پرداختی‌ها در این مقطع در اختیار داشته باشد. باید دید در این شرایط سخت طاهری با روحیه تضعیف شده حاضر به ادامه کار خواهد شد یا بعد از بازی با الوحده (در صورت حذف سرخپوشان از لیگ قهرمانان آسیا) از سمت خود استعفا خواهد داد.

برانکو می‌ماند؟

سرمربی پرسپولیس از شرایط مالی خود در این تیم راضی نیست و از طرفی پیشنهادات خارجی او را وسوسه کرده است. برانکو خوب می‌داند فصل آینده انتظارات از پرسپولیس به مراتب خیلی بیشتر از دو فصل گذشته است و هواداران به چیزی کمتر از قهرمانی راضی نخواهند شد. شاید فقط صعود پرسپولیس به 8 تیم برتر لیگ قهرمانان آسیا باعث شود برانکو انگیزه زیادی برای ماندن در پرسپولیس و قهرمان کردن این تیم در آسیا داشته باشد. در صورتی که سرخپوشان موفق به صعود به مرحله یک هشتم و متعاقب آن یک چهارم نهایی نشوند، ممکن است مرد کروات تصمیم به جدایی از این تیم بگیرد.

هر چه هست اینکه این روزها شاهد خودزنی در پرسپولیس هستیم، تیمی که قهرمان لیگ شده اما به جای آرامش درگیر مشکلات خودساخته شده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید