شانس بیشتر یوونتوس برای فتح لیگ قهرمانان

کدخبر: ۱۶۷۵۰۴
یوونتوس موفق شد در بازی رفت نیمه نهایی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه 2برصفر موناکو را درفرانسه شکست دهد تا بخت زیادی برای راهیابی به فینال داشته باشد. اما بر طبق نظر سنجی ها یوونتوس شانس زیادی برای قهرمانی در این رقابت ها نیز دارد.

به گزارش ایلنا، یوونتوس با دو گلی که در خانه‌ حریف زد و رئال با برتری 3-0 خانگی شانسی برای حریفان نگذاشته‌اند و باید آنها را فینالیست‌های این فصل دانست.

cristiano-ronaldo-606-pedrag-mijatovic-scoring-celebrating-goal-in-real-madrid-1-0-juventus-for-the-champions-league-final-in-1998

این دو تیم پیشتر 98-1997 در فینال لیگ قهرمانان به مصاف هم رفتند که رئال مادرید توانست دست به کار بزرگی بزند و بیانکونری با تک گل پردراک میاتوویچ، مهاجم صربستانی خود، شکست دهد. آن موقع یوونتوس قدرت اول فوتبال اروپا بود. ترکیب دو تیم در آن بازی به این ترتیب بود:

Real_Madrid_vs_Juventus_1998-05-20.svg

پس از آن فینال یووه 6 بار رئال را شکست داد و 4 بار مغلوب شد. یوونتوس انتقام سختی از رئال گرفت. از جمله در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان فصل 15-2014 که در مجموع 4-2 به سود بیانکونری به اتمام رسید.

تقابل یوونتوس و رئال تقابل بهترین خط دفاعی و بهترین خط حمله‌ی  تورنمنت است. یوونتوس در 11 بازی قبلی خود در این رقابت‌ها تنها 2 گل، آن هم در مرحله‌ی گروهی، دریافت کرده است. آنها در برابر دو تیم قدرتمند بارسلونا و موناکو در سه بازی گلی نخورده‌اند. یوونتوس تنها تیمی است که در فصل جاری در نوکمپ دروازه‌ی خود را بسته نگه داشته است.

در طرف دیگر، رئال مادرید هم در هر بازی تقریبا سه گل به ثمر رسانده است. آنها 31 گل در 11 بازی پیشین خود به ثمر رسانده‌اند.

download

با این حال، یوونتوس تیمی نیست که از آمار گل زده‌ی رئال بترسد. آنها خط حمله‌ی قدرتمند بارسلونا را مقهور برتری‌شان در کارهای تدافعی کردند. همچنین بیانکونری در خط حمله هم تیم نیرومندی است و به سادگی می‌تواند دروازه‌ی لوس بلانکوس را باز کند، آن هم به وسیله‌ی مهاجمی که رئال دور انداخت: گونزالو ایگواین.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید