واکنش تند کنعانی‌زادگان به مازاد بودنش در استقلال

کدخبر: ۱۶۷۵۱۸
حسین کنعانی‌زادگان که در ابتدای فصل با سرو صدای زیاد به استقلال تهران پیوست به قرارگرفتن نامش در لیست مازاد این باشگاه واکنش نشان داد.
واکنش تند کنعانی‌زادگان به مازاد بودنش در استقلال

به گزارش سایت ورزش نویس، حسین کنعانی‌زادگان از بازیکنان جنجالی لیگ شانزدهم بود که پس از دو هفته عبور از شروع لیگ، به فراموشی سپرده شد. مدافع سابق پرسپولیس در بازگشت از خدمت سربازی با قرمزها به توافق نرسید  تا در چرخشی عجیب یاغی جدید فوتبال شود و پیراهن استقلال را بر تن کند. کنعانی‌زادگان در پایان هفته ی دوم لیگ دچار پارگی از ناحیه رباط صلیبی زانوی پای خود شد تا فصل برای او زود تمام شود.

او بعد از این اتفاق از لیست استقلال کنار رفت اما در روزهای پایانی سال به تمرین استقلال اضافه شد و نزدیک به ۲۰ جلسه با آبی ها تمرین کرد. اما ترجیح داد بی آنکه درباره موضوعی حرف بزند از تمرین استقلال جدا شود و در کنار کادر فنی تیم ملی تمرین کند. کنعانی‌زادگان حالا بنا بر شایعاتی که از سوی استقلالی‌ها به گوش می‌رسد، در لیست مازاد استقلال حضور دارد و منصوریان او را برای فصل آینده نمی خواهد. او در این خصوص گفت: مگر من بازیکن استقلال هستم که من را نخواهند؟ من بعد از مصدومیت قرارداد خود را با استقلالی‌ها توافقی فسخ کردم و هم اکنون نیز بازیکن استقلال نیستم که کسی بخواهد من را در لیست مازاد بگذارد. البته یک مدت با این تیم تمرین کردم اما اکنون با تصمیم سرمربی تیم ملی در اختیار کادرفنی و پزشکی تیم ملی هستم تا برای فصل آینده آماده شوم.

مدافع جنجالی سابق استقلال درباره فصل آینده و پیشنهاد از باشگاه سپاهان گفت: نمی‌خواهم اسم بیاورم اما از دو باشگاه پیشنهاد خوبی دارم. لیگ نیز تازه به اتمام رسیده و مطمئن باشید فصل آینده برای من با امسال متفاوت خواهد بود و برخی متوجه رفتارهای اشتباه خود می‌شوند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید