آمادگی ناجا برای مواجهه با کلیه تهدیدات و آسیب‌های پیش رو

کدخبر: ۱۶۷۷۵۳
فرمانده نیروی انتظامی از آمادگی این نیرو برای حضور در تمامی عرصه‌ها و مواجهه با کلیه تهدیدها و آسیب‌های پیش‌رو خبر داد.

به گزارش ایسنا، سردار حسین اشتری در مراسم فارغ‌التحصیلی دانشجویان دانشگاه "علوم انتظامی امین" سخنانش را با ادای احترام به ارواح پاک شهدا به ویژه شهدای عرصه نظم و امنیت آغاز کرد و گفت: امروز حدود 850 تن از افسران سبزپوش نیروی انتظامی افتخار آغاز خدمت و حرکت در مسیر جهاد فی‌سبیح‌الله را دارند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در باب ضرورت امنیت و آرامش و همچنین نقش نیروی انتظامی در تأمین این امنیت، اظهار کرد: هرچه بسترها و زیرساخت‌های مورد نیاز برای ایفای این نقش به ویژه در آموزش کارکنان فراهم‌تر باشد، طبیعتا می‌تواند کاراتر و مناسب‌تر در عرصه جامعه نمود پیدا کند.

فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: طبیعتا ایفای نقش ناجا در عرصه اجتماعی ضمن آنکه موجب آرامش و آسایش خاطر مردم شهیدپرور ایران به عنوان صاحبان اصلی این انقلاب می‌شود، زمینه‌ساز تحقق امنیت مورد نیاز برای برنامه‌های هدف‌گذاری شده ملی نیز است که نمونه بارز آن در آستانه انتخابات شکوهمند ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا قابل لمس است.

سردار اشتری با اشاره به اقدامات انجام شده از سوی نیروی انتظامی در حوزه تربیت و آموزش اظهار کرد: هرچند ناجا در سال‌های اخیر با راه‌اندازی قرارگاه جهادی تربیت و آموزش اقدامات زیادی را انجام داده که گزارش‌های آن نیز به ستاد کل نیروهای مسلح ارسال شده، با این وجود نیازها و استعدادها به قدری است که پیمودن این مسیر به تنهایی برای این نیرو  امکانپذیر نیست و نقش ستاد کل نیروهای مسلح در تأمین زیرساخت‌ها واضح و بی‌نیاز از بیان است.

فرمانده نیروی انتظامی از حمایت‌های ستاد کل نیروهای مسلح از نیروی انتظامی در سال‌های اخیر قدردانی کرد و گفت: امیدوارم در راستای تحقق آنچه که در همایش اخیر فرماندهان ناجا به عنوان نیازهای ناجا اشاره گردید، فصل نوینی را در آینده نزدیک در زمینه آموزش ناجا ایجاد کند.

سردار اشتری در پایان سخنانش از آمادگی نیروی انتظامی برای حضور جهادی در تمامی عرصه‌ها و مواجهه با کلیه تهدیدات و آسیب‌های پیش رو خبر داد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید