کاوه رضایی بدنبال آقای گلی در آسیا

کدخبر: ۱۶۷۸۴۶
استقلال در شرایطی امشب در لیگ قهرمانان آسیا مقابل التعاون عربستان قرار خواهد گرفت که مهاجم این تیم شانس خود را برای رسیدن به عنوان آقای گلی امتحان خواهد کرد.
کاوه رضایی بدنبال آقای گلی در آسیا

به گزارش ورزش سه، ستاره این فصل استقلال با وجود کار سختی که دارد، برای آقای گلی در لیگ قهرمانان آسیا شانس دارد و تلاش می‌کند.

کاوه رضایی و مهدی طارمی دو بازیکن 3 گله لیگ قهرمانان آسیا هستند که بالای سر خود 3 بازیکن 5 گله و 7 بازیکن 4 گله می‌بینند اما با توجه به صعود احتمالی استقلال به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا به نظر می‌رسد مهاجم آبی‌ها همچنان می‌تواند با زدن گل‌های بیشتر برای رقابت بر سر آقای گلی تلاش کند.

هم اکنون در جدول گلزنان لیگ قهرمانان آسیا رافائل سیلو(اوراوارد)، آلن (گوانگ‌ژو) و  بیکمایف (لوکوموتیوتاشکند) با 5 گل و رامریرز (جیانگسو)، عمر السما(الاهلی عربستان)، جاناتان(سوان سامسونگ)، هالک (شانگهای)، ماخته دیوپ(الاهلی امارات)، عمر عبدالرحمان(العین)، نام تائه هی(لخویا) با 4 گل در رده بهترین گلزنان لیگ قهرمانان آسیا قرار دارند و کاوه رضایی و مهدی طارمی آنها را در این جدول تعقیب می‌کنند.

نکته جالب این است که باتوجه به صعود قریب‌الوقوع استقلال از گروه A لیگ قهرمانان آسیا کاوه رضایی همچنان شانس دارد که با زدن گل‌های مهم برای تیمش به آقای گلی این مسابقات دست پیدا کند و برای اینکه بتواند به این عنوان مهم آسیایی برسد، نباید فرصت فو‌ق‌العاده گلزنی در بازی با التعاون را از دست بدهد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید