پرسپولیس 4 - 2 الوحده ؛ رستگاری در آزادی

کدخبر: ۱۶۷۸۵۵
تیم پرسپولیس توانست در یک بازی برتر تیم الوحده امارات را با نتیجه 4 بر 2 از پیش رو برداشته و راهی مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا شود.
پرسپولیس 4 - 2 الوحده ؛ رستگاری در آزادی

به گزارش ورزش سه ، پرسپولیس با 3 گل مهدی طارمی و تک گل سروش رفیعی دیدار دشوار برابر الوحده را به سود خود تمام کرد تا به عنوان اولین تیم به دور بعدی لیگ قهرمانان صعود کند.

گل های پرسپولیس در این بازی را سروش رفیعی(18)، مهدی طارمی (20، 54 و 70) به ثمر رساندند.

داور: فو مینگ (چین)        کمک داوران: هئو مینگ و وانگ دژین

استادیوم آزادی       تماشاگر: حدود 45 هزار نفر

شرح گل ها

پرسپولیس 1 الوحده 0: ( سروش رفیعی، دقیقه 17): اشتباه رشید، دروازه بان الوحده که با استپ اشتباه خود توپ را در اختیار سروش رفیعی قرار داده بود با یک دریبل ساده و در نهایت باز کردن دروازه خالی از سوی سروش رفیعی به گل اول این تیم تبدیل شد.

پرسپولیس 2 الوحده 0 : (مهدی طارمی، دقیقه 20): وحید امیری اینبار در نقش گلساز ظاهر شد تا پاس فوق العاده اش درون شش قدم برای مهدی طارمی آقای گل پرسپولیس را به گل دوم بازی برساند.

پرسپولیس 2 الوحده 1 (دقیقه 33، احمد ال اکبری): در حالی که پرسپولیس با اطمینان از برتری خود به دنبال حمله به دروازه حریف بود، الوحده با نزدیک شدن به پشت محوطه جریمه و در ادامه با شوت جالب توجه احمدال اکبری که بیرانوند را تنها به تماشای آن واداشت به گل دست یافت.

پرسپولیس 2 الوحده امارات 2: ( دقیقه 51، سباستین): ارسال از سمت راست با اشتباه بیرانوند به ضربه سر سباستین به گل تساوی الوحده تبدیل شد تا سرخپوشان اکنون در وضعیت عدم صعود قرار گیرند.

پرسپولیس 3 الوحده 2: ( دقیقه 54، مهدی طارمی): در حالی که داور با عدم قبول گل پرسپولیس حریف را در موقعیتی ضد حمله قرار داده بود، پرسپولیسی ها بعد از قطع حمله حریف مهدی طارمی را با دروازه بان الوحده تک به تک کردند تا او با انتخابی درست گل سوم سرخپوشان را رقم بزند.

پرسپولیس 4 الوحده 2: ( دقیقه 70، مهدی طارمی): اولین حرکت از علی علیپور با پاس عرضی او به درون شش قدم و ضربه تمام کننده ی مهدی طارمی گل چهارم پرسپولیس را به ارمغان اورد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید