جزئیات طرح ترافیک اهالی رسانه

کدخبر: ۱۶۷۸۹۱
مدیر واحد صدور آرم شهرداری تهران جزئیات توزیع طرح ترافیک خبرنگاران را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی قنبرنژاد مدیر واحد صدور آرم شهرداری تهران گفت: ثبت نام‌های آرم سال ۹۶ از آذرماه تا ۱۵ دی ماه سال گذشته در سایت شهرداری تهران به آدرس:www.tehran.ir انجام شد. بعد از بررسی درخواست‌ها نیز در ابتدای اسفندماه سال گذشته اسامی اعلام شد که واجدین شرایط دریافت طرح ترافیک تا پایان فروردین ۹۶ مدارک خود را به دفاتر خدمات الکترونیک شهر ارائه کردند.

وی افزود: مالکان خودروهای پلاک عمومی و هیبریدی هیچ گونه محدودیتی برای ثبت نام آرم ترافیک ندارند و هر زمان که اقدام به ثبت نام کنند، بعد از تأیید می‌توانند مدارک خود را به دفاتر خدمات الکترونیک شهر تحویل دهند.

مدیر واحد صدور آرم شهرداری تهران ادامه داد: سهمیه بگیران طرح ترافیک نیز بعد از اعلام سهمیه مربوطه به آنها، نسبت به تکمیل مدارک خود اقدام و آی دی کارت خود را از دفاتر دریافت کردند.

وی تصریح کرد: آن دسته از سایت‌ها و مطبوعاتی که سهمیه آرم ترافیک داشتند، اسامی خبرنگاران خود را رسماً اعلام و واحد صدور آرم نسبت به تأیید این افراد اقدام کرد.

قنبرنژاد اظهار داشت: یک سری از خبرنگاران نیز به روابط عمومی شهرداری مراجعه کردند که از اسفندماه ۹۵ تا پایان فروردین اقدام به تحویل درخواست‌های خود کردند و روابط عمومی شهرداری اسامی این خبرنگاران را به واحد صدور آرم اعلام کرد.

وی افزود: خبرنگارانی که نتوانستند مدارک خود را به دفاتر خدمات الکترونیک شهر ارائه کنند می‌توانند با مراجعه به واحد صدور آرم سازمان حمل و نقل و ترافیک نسبت به بررسی وضعیت خود و تأیید نهایی اقدام کنند.

قنبرنژاد در پایان گفت: شهرداری تهران، معاونت حمل و نقل و واحد صدور آرم در بحث مجوزهای طرح ترافیک خبرنگاران؛ هیچ گونه نگاه صنفی، حزبی و سیاسی ندارد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید