تماس ویدیویی «واتس اپ» آسان‌تر می شود

کدخبر: ۱۶۸۱۹۷
قابلیت تماس ویدیویی در اپلیکیشن پیام رسان واتس اپ نوامبر سال گذشته میلادی عرضه شد و تا این لحظه هم موفق شده توجه بسیاری از کاربران این برنامه را به خود اختصاص دهد.حالا این پیام رسان قصد دارد این قابلیت را آسان تر کند
تماس ویدیویی «واتس اپ» آسان‌تر می شود

به گزارش جام‌جم آنلاین، به گفته واتس اپ، روزانه به طور متوسط 340 میلیون دقیقه تماس ویدیویی در واتس اپ میزبانی می شود و هر روز به طور میانگین 55 میلیون تماس ویدیویی از طریق این اپلیکیشن صورت می گیرد. واتس اپ که اواخر سال 2014 میلادی به قیمت بیش از 21 میلیون دلار به فیسبوک فروخته شد، امکان تماس صوتی و تماس ویدیویی را به صورت رایگان به کاربرانش عرضه می کند. البته دلیل این امر درواقع این است که اینترنت خود کاربر مرود استفاده قرار می گیرد.

اما اکنون واتس اپ کار کاربران اندرویدی اش را برای برقراری تماس های ویدیویی آسان تر کرده است. این شرکت با به روز رسانی کردن رابط کاربری، دکمه ای را برای این منظور اضافه کرده که تنها با ضربه زدن به روی آن می توانید تماس ویدیویی با مخاطب واتس اپیتان را آغاز کنید. علاوه بر این واتس اپ تاکید کرده که این تماس ها و پیام های رد و بدل شما بین کاربران، تماماً رمزگذاری می شوند و هیچ جای نگرانی برای افراد وجود ندارد. این یعنی حتی خود واتس اپ از پیام گفته شده توسط شما اطلاع ندارد.

واتس اپکه یک اپلیکیشن پیام رسان رایگان برای همه به شمار می رود، علاوه بر پشتیبانی از امکان ارسال پیام و انجام چت ویدیویی، چت های گروهی را نیز در برنامه خود جای داده که تعداد 256 نفر در هر گروه می توانند عضو شوند. علاوه بر این شما می توانید با سینک کردن اپلیکیشن واتس اپ گوشیتان با نسخه دسکتاپ آن، تمامی مکالمات را از طریق دسکتاپ دنبال کنید.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید