قلعه نویی و تراکتور؛ فصلی تلخ‌تر از زهر

کدخبر: ۱۶۸۲۰۵
ناکامی های تیم فوتبال تراکتور سازی در فصل اخیر فوتبال کشور دیشب تکمیل شد و دست آنها از تنها جام باقی مانده و سهمیه فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا کوتاه شد.
قلعه نویی و تراکتور؛ فصلی تلخ‌تر از زهر

فصلی که با انواع و اقسام قول‌ها و تعریف و تمجید‌ها از تبریز و مدیران و بازیکنان شروع شده بود، برای قلعه‌نویی با ناکامی‌های بزرگ و کوچک به پایان رسید. دیشب قلعه‌نویی جام حذفی را هم از دست داد تا ژنرال برای رسیدن به جایگاه گذشته نیاز به انقلابی درونی داشته باشد. بعد از شکست‌های مختلف، تمام امید قلعه‌نویی و البته تبریزی‌ها به خرمشهر و جام حذفی بود؛ اما چشم‌هایی که منتظر بالابردن جام توسط مهدی کیانی بودند، چیزی جز اشک و آه و حسرت نصیب‌شان نخواهد شد. همه آنچه که قلعه‌نویی با کوله‌باری از تجربه و تیمی سرشار از ستاره برا تبریزی‌ها در این فصل به دست آورد، کسب سهمیه آسیایی بود. آن هم حضور در پلی‌آف که مشخص نیست آیا تراکتورسازی به رحله گروهی برسد یا خیر.

قلعه‌نویی در این فصل کم شکست نخورده بود؛ اما این شب آخر کمر او را خم کرد و حالا بلند شدن او از زیر باراین اتفاقات سخت خواهد بود.از بستن تیمی پیر و فرتوت درابتدای فصل، تا مشکلاتی که با بنگر پیدا کرد و مشکلاتی که کرار جاسم یک میلیاردی ساخت، تا شکست برابر منصوریان و تقدیم نایب قهرمانی به استقلال و حتی محرومیت های فیفا. همه و همه قلعه‌نویی را مصمم کرده بود تا در فینال جام حذفی از اعتبار در خطرش دفاع کند، اما ضربه سر دقایق پایانی سجاد شهباززاده رشته‌های قلعه‌نویی را پنبه کرد تا شکستی دیگر تکمیل کننده فصل غم‌انگیز ژنرال باشد.حالا رها شدن از چنین دردی چه برای قلعه‌نویی و چه برای تراکتورسازی سخت خواهد بود.به خصوص که آینده قلعه‌نویی به ناکامی‌های این فصل گره خورده؛ و آینده تراکتورسازی به محرومیت از نقل و انتقالات تابستانی.باید دید سرنوشت تراکتور سازی در فصل پیش رو به کجا ختم خواهد شد؟!

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید