احتمال سرمربیگری نکونام درتراکتورسازی بیشتر شد

کدخبر: ۱۶۸۶۶۳
امیرقلعه نویی سرمربی فصل قبل تراکتور سازی بصورت قطعی از این تیم جدا شده است. حالا این باشگاه بدنبال جایگزینی مناسب برای این سرمربی است.امروز اکثر رسانه ها از احتمال سرمربیگری کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال کشورمان در تیم تبریزی خبردادند.گفته می شود مدیران این تیم در آخرین جلسات‌شان به یک گزینه عجیب رسیده‌اند: جواد نکونام!
احتمال سرمربیگری نکونام درتراکتورسازی بیشتر شد

نکونام مدت زیادی نیست که از فوتبال خداحافظی کرده و البته در این مدت برخی ازکلاس‌های مربیگری را هم پشت سر گذاشته است. ضمن اینکه حضور در کادر فنی تیم ملی و رابطه خوب با کارلوس کی‌روش به تجربیات او افزوده است. اما اینکه او در اولین گام بخواهد هدایت تیم بزرگ، پرطرفدار و البته پرحاشیه‌ای مثل تراکتورسازی را بپذیرد کمی برای او زود به نظر می‌رسد. مضاف بر اینکه مشخص نیست هواداران تراکتورسازی از این انتخاب استقبال کنند یا نه. هواداران پرشور تراکتورسازی چندان صبور نیستند و به مربی فرصت زیادی نمی‌دهند. 

امروز البته سایت ورزش سه اعلام کرد جواد نکونام با مسئولان تراکتورسازی به توافق نهایی رسیده و ظرف یکی ، دو روزآینده اولین تجربه سرمربیگری خود را در تیم تبریزی آغاز خواهد کرد.

نکونام که در پاس تهران با مدیریت آجورلو فوتبالش را آغاز کرد ظرف روزهای گذشته با آجورلو جلساتی را برگزار کرد و در این جلسات توافق حاصل شده است. قرار بر این است که نکونام به عنوان سرمربی کارش را شروع کند و اولین تجربه سرمربیگری را در تبریز پشت سر بگذارد.

او با مدیران تراکتورسازی به توافق نهایی رسیده و فقط باید قرارداد امضا شود تا رسما هدایت این تیم را برعهده بگیرد. نکونام درباره حضورش در تراکتورسازی گفته است: «شهر تبریز برای من آشنا است. پیش از این قرار بود من در این شهر به عنوان بازیکن پیراهن این تیم بزرگ را بر تن کنم. این دوره مربوط به زمان حضور آقایان مجید جلالی و تونی اولیویرا بود که به دلیل حضورم در اروپا و موقعیتی که در آن سال‌ها به عنوان بازیکن داشتم میسر نشد و این افتخار نصیبم نشد که بتوانم بازی در یک تیم پرشور و حال و در حضور مردمانی که عشق و علاقه خود را به پای تیمی گذاشته‌اند که تشنه موفقیت است را تجربه کنم.»

وی افزود: «من از سال‌های دور به تیم تراکتورسازی علاقه‌مند بودم. اکنون اگر فرصتی دست دهد تا در قالب سرمربی‌گری قدم به تیمی بگذارم که عطش موفقیت در آن برابر با عطش و انگیزه وصف‌نشدنی خودم در عرصه مربی‌گری است بی‌شک می‌توانم از تجاربی که سال‌ها در لالیگا و در کنار بزرگان فوتبال در اروپا کسب کردم و همچنین کار با بزرگانی چون کارلوس کی‌روش، برانکو و مربیان ایرانی که سال‌ها به عنوان بازیکن افتخار حضور در کنار آنها را داشتم نهایت بهره را ببرم هر چند که راه دراز است و پر پیچ و خم.»

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید